![]() |
|
| |||
| |||
| Jag använde HD KLONA 3.5 att klona min gamla 80Gig Hardrive till en ny SATA 250GIG en och nu 250GIG en dyker upp som 80GIGS liksom tidigare en jag vill formatera den fullständiga Jag försökte men det är fortfarande dyker upp som en 80 GB en. Finns det ett program som jag kan använda? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du måste partitionera enhet som 250GB, sedan formatera den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du fortfarande vill behålla den klonade 80GB partition, så du bör kunna använda en tredje part partitioneringsprogrammet, tillträde och partitionera ospecificerat utrymme på den nya enheten.
Beroende på er OS ..... Partition Magic (XP) eller Acronis Disk Director (Vista). Det kan vara möjligt att göra detta från "Disk Mangement" om du använder Vista, men på något sätt, jag skulle inte lita på det själv. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| thak er alla, jag vill starta en ny färsk kopia av xp: D Återigen TY |
|
| |||
| |||
| Sedan bara uppstarten av XP CD, sedan när frågan är vart du vill i spilta ta bort alla partitioner och format färska. Backup första om du behöver, alla data kommer att raderas. |
|
| |||
| |||
| Vad han sade och även se till att du har din hårddisk drivrutiner om du behöver dem XP är ganska gd med dem i dessa dagar, men för säkerhets skull. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Formatera hårddisken för att göra format (HTF eller så) | MJM | General Software Chat | 5 | 7 oktober 2008 10:43 |
| Mitt första Bygg är klar! | jas98235 | General Hardware Chat | 14 | 26 mars 2008 12:06 |
| Ska jag formatera hardrive och ny installation av Windows? | nick1346 | Windows-operativsystem | 7 | 15 november 2007 05:59 |
| Guide krävs för fullständig format och installera pleease! | shroomo | General Software Chat | 3 | 6 maj 2007 16:30 |
| En fullständig nybörjare ...... | Lisaismad | Presentera dig här | 2 | 2 februari 2007 06:53 |
| Thread Tools | |
| |