![]() |
|
| |||
| |||
| im forsøger at fjerne et password fra en hdd så jeg kan få adgang til filerne i den. nogen idéer, hvordan du gør det? sin 400GB SATA Hitachi. Tak |
|
| |||
| |||
| Hej Det kan variere meget afhængigt af opsætningen. Måske kunne du give os nogle flere oplysninger om den oprindelige situation, og vi kan være i stand til at hjælpe mere. Alternativt tilbyder vi et Data Recovery tjeneste at kunne gøre dette for dig, kan du kontakte mig, hvis dette ville være til nogen hjælp. Mange tak Leo |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Bare en blid påmindelse om, at du ikke kan bruge dette forum til at tilbyde dine produkter eller tjenester. Tak. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej Beklager, ingen problemer vil ikke gøre det igen. Var kun forsøger at hjælpe. Mange tak Leo |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC plejer Boot når harddisken er tilsluttet. Bundkortet eller Harddisk Problem? | nightstar | CPU, bundkort og RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hjælp Med Drejning Slave harddisk til Main Harddisk | Cogglesz | Drives & flytbare medier | 1 | 30 marts 2009 09:28 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Laptop BIOS og Harddisk Password | koglaa | Laptops, Mobiles & PDA'er | 2 | 27 august 2008 23:44 |
| Harddisk password problem kan du løse dette mysterium? | paulriley1 | Drives & flytbare medier | 8 | 17 juli 2007 08:19 |
| Thread Tools | |
| |