![]() |
|
| |||
| |||
| im proberen te verwijderen van een wachtwoord van een hdd dus ik kan toegang krijgen tot de bestanden in het. enig idee hoe dit te doen? haar 400GB SATA Hitachi. Bedankt |
|
| |||
| |||
| Hoi Het kan sterk variëren, afhankelijk van de configuratie. Misschien kun je ons wat meer informatie over de oorspronkelijke situatie en we kunnen helpen meer. Als alternatief bieden wij een Data Recovery service die dat kunnen doen voor u contact met mij opnemen als dit zou zijn van enige hulp. Many Thanks Leo |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Alleen een zachte herinnering die u kunt geen gebruik maken van dit forum om uw producten of diensten. Bedankt. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hoi Sorry, geen probleem zal niet nog een keer doen. Was slechts proberen te helpen. Many Thanks Leo |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hulp bij Turning Slave Hard Drive to Main Hard Drive | Cogglesz | Drives & Removable Media | 1 | 30 mrt 2009 09:28 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Laptop BIOS en harde schijf Wachtwoord | koglaa | Laptops, Mobiles & PDA's | 2 | 27 aug 2008 23:44 |
| Harde schijf-wachtwoord probleem kunt u oplossen van deze puzzel? | paulriley1 | Drives & Removable Media | 8 | De 17 juli 2007 08:19 |
| Thread Tools | |
| |