mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Hvordan en harddisk passord

Reply

Thread Tools
Old 26 Dec 2007, 11:30
New Member Group

Default Hvordan en harddisk passord

im prøver å fjerne et passord fra en HDD så jeg kan få tilgang til filene i den. noen ideer på hvordan du gjør dette? sin 400gb SATA Hitachi. Takk
Old 29 desember 2007, 18:58
Donor Group

Hei

Det kan variere sterkt avhengig av oppsett.

Kanskje du kan gi oss noe mer informasjon om den opprinnelige situasjonen, og vi kan kanskje hjelpe mer.

Alternativt tilbyr vi en Data Recovery som kunne gjøre dette for deg, ta kontakt med meg hvis dette vil være av noe hjelp.

Mange takk

Leo
Old 29 Dec 2007, 19:25
Administrator Group

Sitat:
Originally Posted by leoh187 View Post

Alternativt tilbyr vi en Data Recovery som kunne gjøre dette for deg, ta kontakt med meg hvis dette vil være av noe hjelp.
Leo,

Bare en svak påminnelse om at du ikke kan bruke dette forumet til å tilby dine produkter eller tjenester.

Takk.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30nde Dec 2007, 06:18
Donor Group

Hei

Beklager, ingen problem, vil ikke gjøre det igjen.

Var bare prøver å hjelpe.

Mange takk

Leo
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? nightstar CPUer, Hovedkort & RAM 4 9 november 2009 10:30
Hjelp Med Turning Slave Harddisk hovedinnhold Harddisk Cogglesz Drivere og flyttbare medier 1 30 mars 2009 09:28
Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. XPC465 Drivere og flyttbare medier 1 3 mars 2009 06:46
Laptop BIOS og harddisk Passord koglaa Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 27 august 2008 23:44
Harddisk passord problemet kan du løse dette problemet? paulriley1 Drivere og flyttbare medier 8 17 juli 2007 08:19
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.