mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Hvordan man kan forbedre DVD afspilning?

Reply

Thread Tools
Old 12 juli 2007, 15:34
Medlem Gruppen

Default Hvordan man kan forbedre DVD afspilning?

Hey gutter, jeg er ikke rigtig forbavsende viden med computere, så jeg håbede du kunne hjælpe mig. Omkring 14 måneder siden fik jeg en ny pc, og jeg bruger det til arbejde og for at se DVD'er. Jeg synes det er en ganske god PC, men DVD-afspilning er meget suspekt.

Her er hvad jeg har for at se dvd'er:

Samsung SyncMaster 913N skærm (ok, men ingen DVI ...)
NEC ND-4551A DVD-RW drev
NVIDIA GeForce 7600GT-grafikkort
Intervideo WinDVD software.

Er der nogen opgraderinger jeg kunne gøre for at forbedre mit dvd-afspilning? En skærm med et DVI-kabel? En ny DVD / RW drev?

Thanks for any / all hjælp:)

-Jimmy
Old 12 juli 2007, 23:05
Donor-Gruppen

Hej Jimmy, i hvilken henseende er afspilningsdisplayet 'mistænkelige'?

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 13 juli 2007, 00:07
Medlem Gruppen

Hej, tak for svaret. Nå, billedkvaliteten er sonewhat kornet, og farverne er ikke fantastiske ...
Old 13 juli 2007, 10:10
Donor-Gruppen

Det foreslår TFT er spørgsmålet. Jeg foreslår ikke, det er defekt eller noget bare at over tid (for eksempel) baggrundslyset på TFT's tendens til at dim, dette kunne være årsag til grainyness.

Jeg ville ikke bekymre dig så meget om at have et DVI-kabel, forskellen i billedkvalitet er normalt ubetydelig.

Har du en anden skærm kan du tigge / stjæle / låne for at få et benchmark?

-Kanoakavirus
Old 14. juli 2007, 02:33
Medlem Gruppen

Desværre ikke, alle de andre computere i huset er laptops ...
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Opgradering af min computer til Forbedre Gaming. thaull General Hardware Chat 2 9 juli 2009 12:09
Visse ændringer for at forbedre Ubuntu Speed woody72 Linux & Alternative OS 1 21. jun 2009 16:34
Hvordan man kan forbedre levetiden for hukommelseskort evilfantasy Drives & flytbare medier 0 25 februar 2008 22:29
Hvordan kan jeg forbedre mit computerens ydeevne mrcrazie007 General Hardware Chat 8 3 februar 2008 06:09
Im håb om at forbedre min laptop til gaming! kevinmcnicholas Laptops, Mobiles & PDA'er 7 21. sep 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.