![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, jeg er ikke rigtig forbavsende viden med computere, så jeg håbede du kunne hjælpe mig. Omkring 14 måneder siden fik jeg en ny pc, og jeg bruger det til arbejde og for at se DVD'er. Jeg synes det er en ganske god PC, men DVD-afspilning er meget suspekt. Her er hvad jeg har for at se dvd'er: Samsung SyncMaster 913N skærm (ok, men ingen DVI ...) NEC ND-4551A DVD-RW drev NVIDIA GeForce 7600GT-grafikkort Intervideo WinDVD software. Er der nogen opgraderinger jeg kunne gøre for at forbedre mit dvd-afspilning? En skærm med et DVI-kabel? En ny DVD / RW drev? Thanks for any / all hjælp:) -Jimmy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jimmy, i hvilken henseende er afspilningsdisplayet 'mistænkelige'?
|
| |||
| |||
| Hej, tak for svaret. Nå, billedkvaliteten er sonewhat kornet, og farverne er ikke fantastiske ... |
|
| |||
| |||
| Det foreslår TFT er spørgsmålet. Jeg foreslår ikke, det er defekt eller noget bare at over tid (for eksempel) baggrundslyset på TFT's tendens til at dim, dette kunne være årsag til grainyness. Jeg ville ikke bekymre dig så meget om at have et DVI-kabel, forskellen i billedkvalitet er normalt ubetydelig. Har du en anden skærm kan du tigge / stjæle / låne for at få et benchmark?
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Desværre ikke, alle de andre computere i huset er laptops ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Opgradering af min computer til Forbedre Gaming. | thaull | General Hardware Chat | 2 | 9 juli 2009 12:09 |
| Visse ændringer for at forbedre Ubuntu Speed | woody72 | Linux & Alternative OS | 1 | 21. jun 2009 16:34 |
| Hvordan man kan forbedre levetiden for hukommelseskort | evilfantasy | Drives & flytbare medier | 0 | 25 februar 2008 22:29 |
| Hvordan kan jeg forbedre mit computerens ydeevne | mrcrazie007 | General Hardware Chat | 8 | 3 februar 2008 06:09 |
| Im håb om at forbedre min laptop til gaming! | kevinmcnicholas | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 21. sep 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |