vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Kuinka parantaa DVD-toiston?

Reply

Thread Tools
Old 12 heinäkuu 2007, 15:34
Jäsen

Default Kuinka parantaa DVD-toiston?

Hei kaverit, en ole oikeastaan hämmästyttävän tuntevien tietokoneiden kanssa, joten toivoin, voitte auttaa minua. Noin 14 kuukautta sitten sain uuden tietokoneen, ja käyttää sitä työtä ja katsot DVD-levyjä. Se on mielestäni melko hyvä PC, mutta DVD-toisto on hyvin epäilyttävä.

Here's what Olen katsot DVD-levyjä:

Samsung SyncMaster 913N seurata (ok, mutta ei DVI ...)
NEC ND-4551A DVD-RW-asema
NVIDIA GeForce 7600GT näytönohjain
Intervideo WinDVD-ohjelmisto.

Onko mitään päivityksiä voisin parantaa minun DVD-toistossa? A monitorin DVI kaapeli? Uusi DVD / RW-asema?

Kiitos, että kaikki / all auttaa:)

-Jimmy
Old 12 heinäkuu 2007, 23:05
Rahoittajien ryhmän

Hei Jimmy, missä suhteessa on toisto "epäilty"?

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 13 heinäkuu 2007, 00:07
Jäsen

Hei, kiitos tästä vastauksesta. No, kuvan laatu on sonewhat rakeinen ja värit eivät ole ihmeellistä ...
Old 13 heinäkuu 2007, 10:10
Rahoittajien ryhmän

Se ehdottaa, että TFT on kysymys. En ehdota on viallinen tai jotain vain, että ajan (esimerkiksi) ja backlights annetun TFT tapaavat hämärä, tämä voisi aiheuttaa grainyness.

En halua huolestuttaa niin paljon siitä, DVI-kaapeli, ero kuvanlaadussa on yleensä vähäinen.

Oletko toiseen seurata voit kerjätä / varastaa / lainata saada vertailukohtana?

-Kanoakavirus
Old 14 heinäkuu 2007, 02:33
Jäsen

Valitettavasti ei, kaikki muut tietokoneet talo on läppäreissä ...
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Päivitys Oma tietokone parantamiseksi Gaming. thaull Rautatavaran Chat 2 9. Jul 2009 12:09
Jotkut muutokset on parannettava Ubuntu Speed woody72 Linux & Alternative OS 1 21. kesäkuu 2009 16:34
Kuinka parantaa eliniän muistikortit evilfantasy Drives & Removable Media 0 25th Feb 2008 22:29
Miten voin parantaa Computer Performance mrcrazie007 Rautatavaran Chat 8 3. helmikuu 2008 06:09
Im haluavat parantaa my laptop peli! kevinmcnicholas Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 7 21. Sep 2007 12:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.