![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, en ole oikeastaan hämmästyttävän tuntevien tietokoneiden kanssa, joten toivoin, voitte auttaa minua. Noin 14 kuukautta sitten sain uuden tietokoneen, ja käyttää sitä työtä ja katsot DVD-levyjä. Se on mielestäni melko hyvä PC, mutta DVD-toisto on hyvin epäilyttävä. Here's what Olen katsot DVD-levyjä: Samsung SyncMaster 913N seurata (ok, mutta ei DVI ...) NEC ND-4551A DVD-RW-asema NVIDIA GeForce 7600GT näytönohjain Intervideo WinDVD-ohjelmisto. Onko mitään päivityksiä voisin parantaa minun DVD-toistossa? A monitorin DVI kaapeli? Uusi DVD / RW-asema? Kiitos, että kaikki / all auttaa:) -Jimmy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jimmy, missä suhteessa on toisto "epäilty"?
|
| |||
| |||
| Hei, kiitos tästä vastauksesta. No, kuvan laatu on sonewhat rakeinen ja värit eivät ole ihmeellistä ... |
|
| |||
| |||
| Se ehdottaa, että TFT on kysymys. En ehdota on viallinen tai jotain vain, että ajan (esimerkiksi) ja backlights annetun TFT tapaavat hämärä, tämä voisi aiheuttaa grainyness. En halua huolestuttaa niin paljon siitä, DVI-kaapeli, ero kuvanlaadussa on yleensä vähäinen. Oletko toiseen seurata voit kerjätä / varastaa / lainata saada vertailukohtana?
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Valitettavasti ei, kaikki muut tietokoneet talo on läppäreissä ... |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Päivitys Oma tietokone parantamiseksi Gaming. | thaull | Rautatavaran Chat | 2 | 9. Jul 2009 12:09 |
| Jotkut muutokset on parannettava Ubuntu Speed | woody72 | Linux & Alternative OS | 1 | 21. kesäkuu 2009 16:34 |
| Kuinka parantaa eliniän muistikortit | evilfantasy | Drives & Removable Media | 0 | 25th Feb 2008 22:29 |
| Miten voin parantaa Computer Performance | mrcrazie007 | Rautatavaran Chat | 8 | 3. helmikuu 2008 06:09 |
| Im haluavat parantaa my laptop peli! | kevinmcnicholas | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 21. Sep 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |