![]() |
|
| |||
| |||
| He jongens, ik ben niet echt verbazingwekkend kennis met computers, dus ik hoopte dat je kon me helpen. Over 14 maanden geleden kreeg ik een nieuwe pc, en ik gebruik het voor werk en voor het bekijken van dvd's. Ik denk dat het een goede pc, maar de dvd-weergave is zeer verdacht. Hier is wat ik heb voor het bekijken van DVD's: Samsung SyncMaster 913N monitor (ok, maar geen DVI ...) NEC ND-4551A DVD-RW drive NVIDIA GeForce 7600GT grafische kaart Intervideo WinDVD-software. Is er een upgrade ik kon leveren aan de verbetering van mijn dvd afspelen? Een monitor met een DVI-kabel? Een nieuwe DVD / RW drive? Bedankt voor elke / alle hulp:) -Jimmy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi Jimmy, in welk opzicht is de weergave 'verdacht'?
|
| |||
| |||
| Hoi, bedankt voor het antwoord. Nou, de beeldkwaliteit is sonewhat korrelig en de kleuren zijn niet geweldig ... |
|
| |||
| |||
| Dat stelt de tft is de kwestie. Ik ben niet suggereren dat het defect of gewoon iets dat over een langere periode (bijvoorbeeld) de backlights op tft's meestal dimmen, dit kan worden veroorzaakt grainyness. Ik zou niet zo veel zorgen over een DVI-kabel, het verschil in beeldkwaliteit is meestal te verwaarlozen. Heb je een andere monitor kunt u smeken / stelen / lenen om een benchmark uit?
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Helaas niet, alle andere computers in het huis zijn laptops ... |