![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg er ikke veldig overraskende kunnskapsrik med datamaskiner, så jeg håpet du kunne hjelpe meg. Om 14 måneder siden fikk jeg en ny PC, og jeg bruker det for arbeid og for å se DVDer. Jeg tror det er en ganske god PC, men DVD-avspilling er svært mistenkelig. Her er hva jeg har for å se DVDer: Samsung SyncMaster 913N skjerm (ok, men ingen DVI ...) NEC ND-4551A DVD-RW-stasjon NVIDIA GeForce 7600GT grafikkort Intervideo WinDVD-programvare. Er det noen oppgraderinger jeg kan gjøre for å forbedre min DVD-avspilling? En skjerm med en DVI-kabel? En ny DVD / RW-stasjonen? Takk for alle / all hjelp:) -Jimmy |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jimmy, i det respekt er avspillingsbildet "mistanke"?
|
| |||
| |||
| Hei, takk for svaret. Vel, bildekvaliteten er sonewhat kornete og fargene er ikke fantastisk ... |
|
| |||
| |||
| Det tyder på at TFT er problemet. Jeg er ikke noe som tyder på det er feil eller noe akkurat som over tid (for eksempel) bakgrunnsbelysningen på TFT er en tendens til svak, dette kan være årsaken til grainyness. Jeg ville ikke bekymre deg så mye om å ha en DVI-kabel, forskjellen i bildekvalitet er vanligvis ubetydelig. Har du en annen skjerm du kan beg / stjele / låne for å få en målestokk?
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Dessverre ikke, alle andre maskiner i huset er bærbare datamaskiner ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Oppgradering Min datamaskin for å bedre gaming. | thaull | General Hardware Chat | 2 | 9 juli 2009 12:09 |
| Noen endringer for å bedre Ubuntu Speed | woody72 | Linux og alternative OS | 1 | 21 juni 2009 16:34 |
| Hvordan forbedre levetiden til minnekort | evilfantasy | Drivere og flyttbare medier | 0 | 25 februar 2008 22:29 |
| Hvordan kan jeg forbedre datamaskinytelse | mrcrazie007 | General Hardware Chat | 8 | 3 februar 2008 06:09 |
| Im håpende å forbedre min laptop for spill! | kevinmcnicholas | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 21. sep 2007 12:09 |
| Thread Tools | |
| |