![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Är hyper driver någon bra? Jag har sett den här.
http://www.hyperossystems.co.uk/?gcl...FU0A4wodf34FpA Det verkar inte ha två brister dock. Du kan bara gå upp till 64 MB som för lagringsutrymme är inte ett parti. Även när det är utanför den använder ett batteri så om batteriet dör du förlorar allt lagras på det. Är det någon som har en och i så fall vad tycker du om det? |
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citat:
Det andra ser jag inte det är något i sig att begränsa kapaciteten. Det är bara en enhet att vända DDR2 RAM i en HDD - därför som när den finns tillgänglig, säger en 10 GB-minne DDR2, i varje kortplats skulle 80GB, och så vidare. För det tredje är inte avsett för lagringsutrymme, om vad du vill ha snabb tillgång lagring, användning en 10.000 rpm vanliga hårddisken, ingen mening att besvära med detta. Den är utformad för att hålla ett OS och spel för XXX | | 3xTrEmE g4m3r5 | | XXX där ute, som inte kan possibl göra med bara ett fantastiskt system, måste det mening snabbt och undvika flaskhalsar någonstans, så de köper den här för att hjälpa in och ut tider. Vilket är en dum expeditionen finns kommer alltid att vara en flaskhals i ett system Allt du någonsin göra är att driva flaskhals högre och ändra vad det är. Mitt System: FordyPC
|