mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Jeg har problemer med at installere interne harddiske.

Reply

Thread Tools
Old 21 september 2007, 10:34
Medlem Gruppen

Default Jeg har problemer med at installere interne harddiske.

Hej,

Jeg har problemer med at installere interne harddiske.

Computeren er en desktop Dual Xeon 3,06 GHz, og harddiske er to Seagate 7200,16 500 GB SATA 16M-drev.

Jeg ønsker at sætte det op i et spejl RAID1 array, så en 500GB spejle den anden.

Jeg startede med blot én af de to harddiske, fjerne jumper blok, der begrænser hastigheden fra 3GB / s til 1.5GB / s drift, satte SATA data og elkabler derinde, (2 forbindelser i alt), gled den i en bugt, og skruet det på plads.

Men Windows XP Pro oprette CD sagt var der ingen harddiske opdaget.

Hvad skal jeg gøre?

Tak
Old 21 september 2007, 12:57
Donor-Gruppen

Strange, check indstillingerne i BIOS se, om noget behov for forandring.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21 september 2007, 13:06
Medlem Gruppen

Update: Jeg kontaktede Visionman, at entreprenøren af mit system, og fandt alt ud. Det er en god ting, jeg gjorde, fordi jeg havde brug for chauffører fra websteder, jeg har aldrig været til og whatnot. De har også meddelt mig, at jeg havde brug for at købe et nyt PCI-kort, hvis jeg ønskede at drage fordel af de 3GB / s hastighed, så jeg gjorde det. $ 76 for dobbelt harddisken hastigheden bør være en god handel. Så jeg vil netop oprettet mit system, når det nye kort kommer. Jeg giver dig besked, hvis jeg løber ind i problemer da, men forhåbentlig den manual, der kommer med det burde være tilstrækkeligt.
Tak:)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.