![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jeg har problemer med at installere interne harddiske. Computeren er en desktop Dual Xeon 3,06 GHz, og harddiske er to Seagate 7200,16 500 GB SATA 16M-drev. Jeg ønsker at sætte det op i et spejl RAID1 array, så en 500GB spejle den anden. Jeg startede med blot én af de to harddiske, fjerne jumper blok, der begrænser hastigheden fra 3GB / s til 1.5GB / s drift, satte SATA data og elkabler derinde, (2 forbindelser i alt), gled den i en bugt, og skruet det på plads. Men Windows XP Pro oprette CD sagt var der ingen harddiske opdaget. Hvad skal jeg gøre? Tak |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Strange, check indstillingerne i BIOS se, om noget behov for forandring.
|
|||
|
|||
|
Update: Jeg kontaktede Visionman, at entreprenøren af mit system, og fandt alt ud. Det er en god ting, jeg gjorde, fordi jeg havde brug for chauffører fra websteder, jeg har aldrig været til og whatnot. De har også meddelt mig, at jeg havde brug for at købe et nyt PCI-kort, hvis jeg ønskede at drage fordel af de 3GB / s hastighed, så jeg gjorde det. $ 76 for dobbelt harddisken hastigheden bør være en god handel. Så jeg vil netop oprettet mit system, når det nye kort kommer. Jeg giver dig besked, hvis jeg løber ind i problemer da, men forhåbentlig den manual, der kommer med det burde være tilstrækkeligt.
Tak:) |