vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Minulla on vaikeuksia asentamisessa sisäisiä kovalevyjä.

Reply

Thread Tools
Old 21. Sep 2007, 10:34
Jäsen

Default Minulla on vaikeuksia asentamisessa sisäisiä kovalevyjä.

Hei,

Minulla on vaikeuksia asentamisessa sisäisiä kovalevyjä.

Tietokone on Työpöytäkoneen Dual Xeon 3,06 GHz, ja kiintolevyt ovat kaksi Seagate 7200.16 500GB SATA-16M-asemat.

Haluan asettaa se on RAID1 peili jono, joten 500GB peilit muille.

Aloitin vain yhdellä on kaksi kiintolevyä, poistamalla neulepusero estätte rajoitetaan nopeus alkaen 3GB / s 1.5GB / s toiminta, aseta SATA data-ja virtakaapelit siellä, (2 yhteydet kaikille), slid se lahden, ja ruuvataan se paikalleen.

Mutta Windows XP Pro asentaa CD sanoi ei ollut kovalevyt havaittu.

Mitä minun pitäisi tehdä?

Kiitos
Old 21. Sep 2007, 12:57
Rahoittajien ryhmän

Strange, tarkista asetukset BIOS onko mitään tarpeet muuttuvat.

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21. Sep 2007, 13:06
Jäsen

Update: otin yhteyttä Visionman, rakentajalle, my system, ja todennut kaiken ulos. Se on hyvä asia tein, koska kaipasin kuljettajat sivustoja olen koskaan ollut ja vaikka mitä. Ne myös ilmoittanut minulle, että minun tarvitsi ostaa uusi PCI-kortti, jos halusin käyttää 3GB / s nopeudella, joten tein sen. $ 76 kaksoiskauttakulun kiintolevyn nopeus olisi hyvä käsitellä. So I'll juuri perustanut oman järjestelmän, kun uusi kortti saapuu. Otan sinuun yhteyttä, jos olen joutunut mitään ongelmia, mutta toivottavasti käsikirja, joka tulee sen pitäisi riittää.
Kiitos:)
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Asentaminen 2x Kovalevyt - 1x EIDE & 1x SATA Murph Drives & Removable Media 1 27th Feb 2009 14:16
Ohje asentaminen 2 SATA-DVD-asemat Rawimpact Drives & Removable Media 3 2. Feb 2009 10:04
Ongelmia asennat 2000 robina80 Windows-käyttöjärjestelmät 1 21. Sep 2008 09:07
Trouble käytät IDE-ja SATA-asemilla yhdessä: ( PavlovPuppy Rautatavaran Chat 5 14th Feb 2008 01:56
Minulla on ongelmia asennettaessa Sim City 4 Xavier Windows-käyttöjärjestelmät 2 26th Jun 2007 15:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.