![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minulla on vaikeuksia asentamisessa sisäisiä kovalevyjä. Tietokone on Työpöytäkoneen Dual Xeon 3,06 GHz, ja kiintolevyt ovat kaksi Seagate 7200.16 500GB SATA-16M-asemat. Haluan asettaa se on RAID1 peili jono, joten 500GB peilit muille. Aloitin vain yhdellä on kaksi kiintolevyä, poistamalla neulepusero estätte rajoitetaan nopeus alkaen 3GB / s 1.5GB / s toiminta, aseta SATA data-ja virtakaapelit siellä, (2 yhteydet kaikille), slid se lahden, ja ruuvataan se paikalleen. Mutta Windows XP Pro asentaa CD sanoi ei ollut kovalevyt havaittu. Mitä minun pitäisi tehdä? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Strange, tarkista asetukset BIOS onko mitään tarpeet muuttuvat.
| |||
| |||
| Update: otin yhteyttä Visionman, rakentajalle, my system, ja todennut kaiken ulos. Se on hyvä asia tein, koska kaipasin kuljettajat sivustoja olen koskaan ollut ja vaikka mitä. Ne myös ilmoittanut minulle, että minun tarvitsi ostaa uusi PCI-kortti, jos halusin käyttää 3GB / s nopeudella, joten tein sen. $ 76 kaksoiskauttakulun kiintolevyn nopeus olisi hyvä käsitellä. So I'll juuri perustanut oman järjestelmän, kun uusi kortti saapuu. Otan sinuun yhteyttä, jos olen joutunut mitään ongelmia, mutta toivottavasti käsikirja, joka tulee sen pitäisi riittää. Kiitos:) |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asentaminen 2x Kovalevyt - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drives & Removable Media | 1 | 27th Feb 2009 14:16 |
| Ohje asentaminen 2 SATA-DVD-asemat | Rawimpact | Drives & Removable Media | 3 | 2. Feb 2009 10:04 |
| Ongelmia asennat 2000 | robina80 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 21. Sep 2008 09:07 |
| Trouble käytät IDE-ja SATA-asemilla yhdessä: ( | PavlovPuppy | Rautatavaran Chat | 5 | 14th Feb 2008 01:56 |
| Minulla on ongelmia asennettaessa Sim City 4 | Xavier | Windows-käyttöjärjestelmät | 2 | 26th Jun 2007 15:00 |
| Thread Tools | |
| |