mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Ik heb problemen met het installeren van interne harde schijven.

Reply

Thread Tools
Old 21e sep 2007, 10:34
Lid Fractie

Default Ik heb problemen met het installeren van interne harde schijven.

Hallo,

Ik heb problemen met het installeren van interne harde schijven.

De computer is een desktop Dual Xeon 3,06 GHz, en de harde schijven zijn twee Seagate 7200.16 500GB SATA-16M stations.

Ik wil hem in een RAID1 array spiegel, zodat een 500GB spiegels de andere.

Ik begon met slechts een van de twee harde schijven, het verwijderen van de jumper blok dat limiteert de snelheid van 3 GB / s naar 1,5 GB / s operatie, die de SATA data-en stroomkabels binnen, (2 aansluitingen in totaal), schuift het in een baai, geschroefd en het op zijn plaats.

Maar de Windows XP Pro installeren cd gezegd zijn er geen harde schijven ontdekt.

Wat moet ik doen?

Bedankt
Old 21e sep 2007, 12:57
Donor Groep

Strange, controleer de instellingen in het BIOS kijken of er iets moet veranderen.

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 21e sep 2007, 13:06
Lid Fractie

Update: Ik heb contact opgenomen Visionman, de bouwer van mijn systeem, en vinden alles uit. Het is een goed ding dat ik heb, want ik nodig bestuurders van sites heb ik nog nooit geweest en zo. Tevens hebben zij mij dat ik nodig had voor de aankoop van een nieuwe PCI-kaart, als ik wilde profiteren van de 3 GB / s snelheid, dus ik deed dat. $ 76 voor het dubbele van de harde schijf van de snelheid moet een goede deal. Dus ik kom net van mijn systeem wanneer de nieuwe kaart komt. Ik laat het u weten als ik in alle problemen dus, maar hopelijk de handleiding die meegeleverd wordt met het voldoende moeten zijn.
Dank u:)
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Installeren 2x Hardeschijven - 1x EIDE & 1x SATA Murph Drives & Removable Media 1 27 feb 2009 14:16
Help installeren 2 SATA DVD Drives Rawimpact Drives & Removable Media 3 De 2 februari 2009 10:04
Ondervindt u problemen bij het installeren van 2000 robina80 Windows besturingssystemen 1 21e sep 2008 09:07
Problemen bij het gebruik van IDE en SATA-drives samen: ( PavlovPuppy Algemeen Hardware Chat 5 14 feb 2008 01:56
Ik heb problemen met het installeren van Sim City 4 Xavier Windows besturingssystemen 2 26 jun 2007 15:00
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.