![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg har problemer med installering av interne harddisker. Maskinen er en stasjonær Dual Xeon 3,06 GHz, og harddisker er to Seagate 7200.16 500GB SATA-16M stasjoner. Jeg ønsker å sette dem opp i RAID1 speil array, så en 500GB mirrors den andre. Jeg begynte med bare en av to harddisker, fjerner jumper blokk som begrenser hastigheten fra 3 GB / s til 1.5GB / s drift sette SATA data og strømkabler der, (2 forbindelser i alt), raste det i en bukt, og skrudd den på plass. Men Windows XP Pro installere CD sa det ikke var harddisker oppdaget. Hva bør jeg gjøre? Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stange, sjekk innstillingene i BIOS se om noe må endres.
| |||
| |||
| Oppdatering: Jeg kontaktet Visionman, byggingsiden av systemet, og fant alt ut. Det er en god ting jeg gjorde fordi jeg trengte drivere fra webområder jeg har aldri blitt til og hva. De har også informert meg om at jeg trengte å kjøpe en ny PCI-kortet, hvis jeg ønsket å dra nytte av 3 GB / s hastighet, så jeg gjorde det. $ 76 for det dobbelte av harddisk hastighet bør være en god avtale. Så jeg skal bare sette opp systemet når det nye kortet kommer. Jeg gir deg beskjed hvis jeg treffer på noen problemer da, men forhåpentligvis manualen som følger med det bør være tilstrekkelig. Takk:) |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Installere 2x Harddisker - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 februar 2009 14:16 |
| Hjelp Installere 2 SATA DVD-stasjoner | Rawimpact | Drivere og flyttbare medier | 3 | 2 februar 2009 10:04 |
| Har du problemer med å installere 2000 | robina80 | Windows-operativsystemer | 1 | 21. sep 2008 09:07 |
| Problemer med å bruke IDE og SATA-stasjoner sammen: ( | PavlovPuppy | General Hardware Chat | 5 | 14 februar 2008 01:56 |
| Jeg har problemer med installering av Sim City 4 | Xavier | Windows-operativsystemer | 2 | 26 juni 2007 15:00 |
| Thread Tools | |
| |