![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er nødt til at sætte en helt ny harddisk i min Fujitsu amilio m1425 laptop. Kunne nogle en venligst fortælle mig, hvordan du formaterer det nye drev, og når jeg tænder den bærbare computer, hvad skal jeg gøre for bios, jeg er nødt til at bruge fdisk i så fald hvordan, og derefter på hvilket tidspunkt jeg lagt på Windows XP og hvordan - jeg er en novice, men med nogle gode anvisninger jeg ved, at jeg kan gøre dette. Jeg ser frem til dit svar. Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du bør sættes op i din BIOS, så det starter op fra CD, så når den beder dig om at trykke på en tast for at starte fra cd resten er selvforklarende virkelig Det vil spørge dig, hvis du ønsker at formatere og installere nye operativsystem og så videre
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Så hvad dine siger, er bare sætte nye DARD drev i den bærbare computer, og følg instruktionerne på skærmen?, vil den automatisk tage mig til bios eller skal jeg trykke på en knap på starte? Rgds Simon |
|
| |||
| |||
| bliver du nødt til at trykke på F8 eller måske DEL for at indtaste din BIOS på boot-skærmen, så sæt den til at starte op fra cd først, at der vil være under boot orden eller noget lignende
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| takket socialwarfare Jeg vil forsøge at |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Instruktioner om, hvordan man formatere en ny harddisk | eddyjack | Drives & flytbare medier | 5 | 12 oktober 2009 07:11 |
| Formatere en ekstern harddisk | shig | Drives & flytbare medier | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| En metode til at oprette en partition uden at formatere min harddisk i Windows 7 | Razer | Drives & flytbare medier | 14 | 18. maj 2009 12:12 |
| Min bog ES 500 GB USB-harddisk ikke er i stand til at formatere | metzy75 | Drives & flytbare medier | 4 | 21. jun 2008 13:15 |
| Sådan formateres en Primær Harddisk | malaz | Windows-operativsystemer | 1 | 18. sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |