μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Εξοπλισμός Υπολογιστών > Δίσκοι και αφαιρούμενα μέσα

Register

Εγκατάσταση και τη μορφή νέου σκληρού δίσκου - βοηθήσει ήθελε

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 5 του Οκτωβρίου 2007, 14:42
Νέο Μέλος Ομάδα

Default Εγκατάσταση και τη μορφή νέου σκληρού δίσκου - βοηθήσει ήθελε

Έχω να θέσω ένα νέο σκληρό δίσκο μου σε Fujitsu amilio m1425 laptop. Μπορεί περίπου ένα παρακαλώ να μου πει πώς να διαμορφώσετε το νέο δίσκο και όταν ενεργοποιήσετε το φορητό υπολογιστή τι πρέπει να κάνω για να το BIOS, πρέπει να χρησιμοποιήσετε το fdisk, αν ναι, με ποιον τρόπο, στη συνέχεια, σε ποιο στάδιο που μπορώ να κάνω για τα Windows XP και πώς - Είμαι αρχάριος, αλλά με λίγη καλή οδηγίες Ξέρω ότι μπορώ να το κάνω.

Ανυπομονώ για τις απαντήσεις σας.

Simon
Old 5 του Οκτωβρίου 2007, 16:46
Συντονιστής Ομάδας

Θα πρέπει να ρυθμίσετε το BIOS σας, έτσι ώστε να ξεκινήσουν από ένα CD, στη συνέχεια, όταν σας ζητήσει να πατήσετε οποιοδήποτε πλήκτρο για εκκίνηση από CD το υπόλοιπο είναι αυτονόητη αιτιολογική πραγματικά
Θα τον ρωτήσουμε αν θέλετε να διαμορφώσετε και εγκατάσταση νέου λειτουργικού συστήματος, κλπ.

Το σύστημά μου: Ορισμένες άλλες εραστής!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volts)
Motherboard:
BIOSTAR TPower I45
Μνήμες:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Κάρτα γραφικών (ες):
X1950 Pro
Κάρτα Ήχου:
Hard Drive (s):
2
Optical Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Υπόθεση / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Ψύξη:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Χορωδίες / NTL 20MB
Monitor (ες):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 x 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 6ης Οκτωβρίου 2007, 04:03
Νέο Μέλος Ομάδα

ναι, τι σας λέει ακριβώς που είναι το νέο DARD οδηγούν στο φορητό υπολογιστή και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη;, θα ήθελα να λαμβάνουν αυτόματα το bios ή πρέπει να πατήστε ένα κουμπί για την εκκίνηση;

Rgds

Simon
Old 6ης Οκτωβρίου 2007, 04:22
Συντονιστής Ομάδας