vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Asentaa ja alustaa uuden kovalevyn - help halusi

Reply

Thread Tools
Old 5 lokakuu 2007, 14:42
Uusi Jäsen

Default Asentaa ja alustaa uuden kovalevyn - help halusi

Olen esittää tuotemerkin uuden kovalevyn osaksi minun Fujitsu amilio m1425 kannettavan tietokoneen. Voiko noin kerro minulle, miten alustaa uuden aseman ja kun i päälle laptop Mitä minun on tehtävä bios, joudunko käyttää fdisk jos niin miten sitten, missä vaiheessa voin asettaa Windows XP: n ja miten - Olen noviisi, mutta joitakin hyviä ohjeita Tiedän, että voin tehdä tämän.

Odotan vastauksianne.

Simon
Old 5 lokakuu 2007, 16:46
Moderator Group

Sinun pitäisi asettaa se teidän bios niin, että se käynnistää rompulta, sitten kun se pyytää sinua painamalla mitä tahansa näppäintä käynnistää rompulta loput ei kaipaa perusteluja todella
Se aikoo pyytää, jos haluat alustaa ja asentaa uuden käyttöjärjestelmän ja niin edelleen

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 6 lokakuu 2007, 04:03
Uusi Jäsen

niin mitä sanomalla on juuri uuden DARD ajaa kannettava ja seuraa näytön ohjeita?, se automaattisesti minun bios tai Täytyykö minun paina painiketta käynnisty?

Rgds

Simon
Old 6 lokakuu 2007, 04:22
Moderator Group

joudut paina F8-näppäintä tai ehkä DEL Anna bios at boot screen sitten asettaa sen käynnistää rompulta ensinnäkin, että tulee olla boot järjestys tai jotain vastaavaa

Old 6 lokakuu 2007, 04:25
Uusi Jäsen

kiitos socialwarfare i yrittää että
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Ohjeet alustaa uuden kovalevyn eddyjack Drives & Removable Media 5 12 lokakuu 2009 07:11
Formaatti Ulkoinen kovalevy shig Drives & Removable Media 3 5 lokakuu 2009 07:08
Yksi tapa luoda osio ilman muotoa minun kovalevy Windows 7 Razer Drives & Removable Media 14 18. toukokuuta 2009 12:12
Kirjani ES 500GB USB-kovalevyn voi alustaa metzy75 Drives & Removable Media 4 21. kesäkuu 2008 13:15
Kuinka Formaatti A Ensisijainen Hard Drive malaz Windows-käyttöjärjestelmät 1 18. Sep 2007 07:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.