![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen esittää tuotemerkin uuden kovalevyn osaksi minun Fujitsu amilio m1425 kannettavan tietokoneen. Voiko noin kerro minulle, miten alustaa uuden aseman ja kun i päälle laptop Mitä minun on tehtävä bios, joudunko käyttää fdisk jos niin miten sitten, missä vaiheessa voin asettaa Windows XP: n ja miten - Olen noviisi, mutta joitakin hyviä ohjeita Tiedän, että voin tehdä tämän. Odotan vastauksianne. Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun pitäisi asettaa se teidän bios niin, että se käynnistää rompulta, sitten kun se pyytää sinua painamalla mitä tahansa näppäintä käynnistää rompulta loput ei kaipaa perusteluja todella Se aikoo pyytää, jos haluat alustaa ja asentaa uuden käyttöjärjestelmän ja niin edelleen
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| niin mitä sanomalla on juuri uuden DARD ajaa kannettava ja seuraa näytön ohjeita?, se automaattisesti minun bios tai Täytyykö minun paina painiketta käynnisty? Rgds Simon |
|
| |||
| |||
| joudut paina F8-näppäintä tai ehkä DEL Anna bios at boot screen sitten asettaa sen käynnistää rompulta ensinnäkin, että tulee olla boot järjestys tai jotain vastaavaa
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| kiitos socialwarfare i yrittää että |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ohjeet alustaa uuden kovalevyn | eddyjack | Drives & Removable Media | 5 | 12 lokakuu 2009 07:11 |
| Formaatti Ulkoinen kovalevy | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 lokakuu 2009 07:08 |
| Yksi tapa luoda osio ilman muotoa minun kovalevy Windows 7 | Razer | Drives & Removable Media | 14 | 18. toukokuuta 2009 12:12 |
| Kirjani ES 500GB USB-kovalevyn voi alustaa | metzy75 | Drives & Removable Media | 4 | 21. kesäkuu 2008 13:15 |
| Kuinka Formaatti A Ensisijainen Hard Drive | malaz | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 18. Sep 2007 07:16 |
| Thread Tools | |
| |