manji kapital -

Magazine
Go Back   Computer soka > Computer Hardware > Drives & Izmjenjivi mediji

Register

Instalacija i format novi tvrdi disk - htjela pomoći

Reply

Thread Tools
Old 5. listopad 2007, 14:42
Novi član grupe

Default Instalacija i format novi tvrdi disk - htjela pomoći

Moram staviti potpuno novi tvrdi disk u moju Fujitsu amilio m1425 laptop. Mogao netko molim recite mene kako formatirati novi disk i kad sam uključivanje laptopa Šta treba da uradim, da bi u BIOS-u, Moram li koristiti fdisk ako je tako kako je, a zatim na pozornici šta da stavim na Windows XP i kako - Ja sam početnik, ali uz malo dobre upute Znam ja mogu učiniti.

Ja gledati prema naprijed na svoje odgovore.

Simon
Old 5. listopad 2007, 16:46
Moderator / ica grupe

Trebali biste ga postavili u svojem BIOS tako da čizma iz CD-a, onda kada ga pita vas da pritisnete bilo koju tipku za boot s CD-a ostala je samo objasnidbeni stvarno
To će vas pitati ako želite formatu i instalirajte novi operacijski sustav i tako dalje

My System: Nekih drugih ljubavnika!

Procesor (i):
E8500 E0@4.1Ghz (zaliha volts)
Matične ploče:
BIOSTAR TPower I45
RAM memorija:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Grafička kartica (e):
X1950 Pro
Sound Card:
Tvrdi disk (i):
2
Optički pogon (e):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Hlađenje:
Big tajfun VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (e):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operacijski sustav (e):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 6. listopad 2007, 04:03
Novi član grupe

tako što je rekao: samo staviti novi dard disk u laptop i slijedite upute na ekranu?, ona će automatski uzeti me u bios ili ću morati pritisnuti dugme na start up?

Rgds

Simon
Old 6. listopad 2007, 04:22
Moderator / ica grupe

ćete morati pritisnuti F8 ili možda DEL da unesete bios na boot ekranu, a zatim postavite je to čizma iz CD-a na prvo mjesto, koje će biti pod boot redoslijed ili nešto slično

Old 6. listopad 2007, 04:25
Novi član grupe