mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Installeren en formatteren nieuwe harde schijf - Hulp gevraagd

Reply

Thread Tools
Old 5 okt 2007, 14:42
Nieuw Lid Fractie

Ik heb om een nieuwe harde schijf in mijn Fujitsu amilio m1425 laptop. Kan iemand mij aub vertellen hoe de indeling van de nieuwe drive en toen ik weer op de laptop wat moet ik doen naar de bios, heb ik voor het gebruik van fdisk, zo ja hoe, dan in welk stadium kan ik op Windows XP en hoe - Ik ben een beginner, maar met enkele goede instructies Ik weet dat ik dit kan doen.

Ik kijk uit naar uw antwoorden.

Simon
Old 5 okt 2007, 16:46
Moderator Groep

Moet u het in uw bios, zodat het opstarten vanaf cd, dan wanneer hij vraagt u om druk op een toets te starten vanaf cd de rest is zelf toelichting echt
Het zal het u vragen of u wilt formatteren en installeren van nieuwe besturingssysteem en zo verder

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 6 okt 2007, 04:03
Nieuw Lid Fractie

Dus wat je zegt is gewoon de nieuwe standaard drive in de laptop en volg de instructies op het scherm?, zal hij automatisch met me naar de bios of Moet ik druk op een knop op het opstarten?

Rgds

Simon
Old 6 okt 2007, 04:22
Moderator Groep

u om op F8 te drukken of misschien DEL om uw bios op de boot scherm, dan zet deze dan op te starten vanaf cd eerste, die zullen worden onder opstartvolgorde of iets dergelijks

Old 6 okt 2007, 04:25
Nieuw Lid Fractie

dankzij socialwarfare Ik zal proberen dat
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.