![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb om een nieuwe harde schijf in mijn Fujitsu amilio m1425 laptop. Kan iemand mij aub vertellen hoe de indeling van de nieuwe drive en toen ik weer op de laptop wat moet ik doen naar de bios, heb ik voor het gebruik van fdisk, zo ja hoe, dan in welk stadium kan ik op Windows XP en hoe - Ik ben een beginner, maar met enkele goede instructies Ik weet dat ik dit kan doen. Ik kijk uit naar uw antwoorden. Simon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Moet u het in uw bios, zodat het opstarten vanaf cd, dan wanneer hij vraagt u om druk op een toets te starten vanaf cd de rest is zelf toelichting echt Het zal het u vragen of u wilt formatteren en installeren van nieuwe besturingssysteem en zo verder
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Dus wat je zegt is gewoon de nieuwe standaard drive in de laptop en volg de instructies op het scherm?, zal hij automatisch met me naar de bios of Moet ik druk op een knop op het opstarten? Rgds Simon |
|
| |||
| |||
| u om op F8 te drukken of misschien DEL om uw bios op de boot scherm, dan zet deze dan op te starten vanaf cd eerste, die zullen worden onder opstartvolgorde of iets dergelijks
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| dankzij socialwarfare Ik zal proberen dat |