![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg må sette en helt ny harddisk til min Fujitsu amilio m1425 laptop. Kunne noen en kan du fortelle meg hvordan du formaterer den nye stasjonen, og når jeg slår på den bærbare datamaskinen hva må jeg gjøre i BIOS, må jeg bruke fdisk så fall hvordan og på hvilket stadium plasserer jeg på Windows XP og hvordan - jeg er en nybegynner men med noen gode instruksjoner Jeg vet jeg kan gjøre dette.
Jeg ser frem til ditt svar. Simon |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Bør du sette den inn i bios så det starte fra CD, så når den ber deg om å trykke en tast for å starte fra CD resten selv forklarende virkelig
Det vil spørre deg om du vil formatere og installere nytt operativsystem og så videre
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Så hva du sier er bare sette nye dard stasjonen i laptop og følg instruksjonene på skjermen?, vil den automatisk gå til bios eller må jeg trykke på en knapp på oppstart?
Rgds Simon |
|
|
|||
|
|||
|
må du trykke F8 eller kanskje DEL å angi bios ved oppstart skjermen, og deretter sette den til å starte fra CD først, som vil være under boot rekkefølge eller noe lignende
|
|||
|
|||
|
takket socialwarfare Jeg vil prøve som
|