менше справедливості

Magazine
Go Back   Комп'ютерні Сік > Комп'ютери, комплектуючі > Знімні накопичувачі І ЗМІ

Register

Встановити і формат нового жорсткого диска - допомогти хотів

Reply

Різьба Інструменти
Old 5 жовтня 2007, 14:42
Нові члени групи

Default Встановити і формат нового жорсткого диска - допомогти хотів

Я повинен покласти новий жорсткий диск в моїй amilio Fujitsu m1425 ноутбук. Чи може хто-небудь будь ласка, скажіть мені, як відформатувати новий диск і, коли я переходжу на ноутбуку, що мені потрібно зробити, щоб BIOS, чи повинен я використовувати FDISK, якщо так, то якою, то на якому етапі я можу перевести на Windows XP і як - я новачок, але з будь-якого товару та інструкцій знаю, що можу це зробити.

Я з нетерпінням чекаємо вашої відповіді.

Симона
Old 5 жовтня 2007, 16:46
Модератор групи

Ви повинні встановити його у вашому BIOS, так що це завантажитися з CD, а потім, коли вона просить натиснути будь-яку клавішу для завантаження з компакт-диска інше самоврядування пояснювальна дійсно
Вона буде просити вас, якщо ви хочете, щоб відформатувати і встановити нову операційну систему і т. д.

Моя система: Деякі інші коханця!

Процесор (и):
E8500 E0@4.1Ghz (вольт складі)
Материнська плата:
BIOSTAR TPower I45
ОЗУ:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Графічна карта (и):
X1950 Pro
Звукова карта:
Жорсткий диск (и):
2
Оптичний привід (и):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Діло / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Охолодження:
Big Typhoon VX
Мережі / Інтернет:
Chorus / NTL 20MB
Монітор (и):
ACER X223W 22 "широкоекранний 1680 × 105
Операційна система (и):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 6 жовтня 2007, 04:03
Нові члени групи

Так що Ваші слова просто поставити нову Dard диск у комп'ютер і виконайте вказівки на екрані?, Чи буде він автоматично візьме мене в BIOS, або мені потрібно натиснути кнопку на запуск?

Rgds

Симона
Old 6 жовтня 2007, 04:22
Модератор групи