mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Installation af en ekstra harddisk, CD / DVD-brænder

Reply

Thread Tools
Old 16. sep 2008, 22:13
Medlem Gruppen

Default Installation af en ekstra harddisk, CD / DVD-brænder

Alle kender et godt link til installation af en harddisk.
Også ville jeg nødt til at geninstallere Windows på, at HD også? Det primære formål vil være at gemme data om og ikke tilstoppes mit primære en. Vil du også listen måder at partioning harddisken til at gemme lader sige: billeder, store docs, rar filer, osv., så de har hver deres destination.

Thanks in advance,

MPenney
Old 17. sep 2008, 00:19
Donor-Gruppen

Hi mpenney

Være forvisset om, at dette er en nem betjening uden geninstallere, men du skal tage et par forholdsregler.

Den nemme løsning er en usb ekstern, men hvis du vil indre derefter det sværeste er normalt manoevrering det nye drev på plads. Nogle tilfælde gør det lettere end andre.

Forudsat disse diske er IDE, bundkort har normalt to IDE (PATA) stik, og du vil se en rem inde går fra den eksisterende harddisken til en stik. Cd-drev vil have en anden strop går til andre, eller de kan usædvanligt deler en rem.

Hvis du ser et andet stik på remmen går til HDD, dit job er enklere, ellers er du nødt til at købe en IDE kabel med to på.

Nu FARE! Der er to måder at tilslutte 2 drev til et kabel. I én, du jumper en som skibsfører og en som slave. I de øvrige du jumper både som kabel vælge og forbinde dem med det rigtige stik. Dine eksisterende drev skal være master, så sikreste er at jumper at som skibsfører, uanset hvad den er nu. Instruktioner er trykt på drevet med konfigurationer mærket MA, SL, CS og henviser til en gruppe af stifter på udgangen. Jumperne er små kraver, at klip på kort og på to ben.

Genstart computeren og sørg for, at det virker OK. Lukket ned.

Nu jumper de andre drev som slave og forbinde den til de øvrige stik på IDE kabel. Du skal bruge et ekstra strømstikket også. Hvis du ikke kan se en, kan du købe en dobbleren for pence. Den poiwer stik er normalt meget stiv til stikket i.

Det er den første del færdig! Du kan nu videre til formatering og partitionering.

ADVARSEL: Hvis du ikke jumper korrekt, kan du miste alle dine data!

http://www.helpwithpcs.com/upgrading...new-hard-drive

Old 17. sep 2008, 15:41
Medlem Gruppen

Hvordan gør jeg det opdelingsanordninger
Old 17. sep 2008, 15:51
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af mpenney View Post
Hvordan gør jeg det opdelingsanordninger
Du kan få nogle software gerne Partition Magic eller Acronis Disk Director, eller bruge en linux distribution gerne Gparted og brænde det til en cd, og derefter starte op på det.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 18. sep 2008, 12:50
Medlem Gruppen

Er der ikke en manual måde at partion drevet?
Old 18. sep 2008, 14:51
Redaktør Gruppen

Hvad mener du?

Old 21. sep 2008, 07:14
Donor-Gruppen

Du ved, med en saks!

Er der nogen særlig grund til, at du vil partitionere stedet bruge separate mapper? Du kan stadig kort drevbogstaver til de mapper.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.