mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Het installeren van een extra harde schijf CD / DVD brander

Reply

Thread Tools
Old 16e sep 2008, 22:13
Lid Fractie

Default Het installeren van een extra harde schijf CD / DVD brander

Iedereen weet van een goede link voor instructies voor het installeren van een harde schijf.
Ook zou ik nodig om Windows opnieuw te installeren op die HD ook? Het belangrijkste doel zal worden voor het opslaan van gegevens over en niet verstoppen mijn primaire een. Wilt u ook een lijst van manieren partioning de harde schijf op te slaan kunt zeggen: foto's, grote docs, rar-bestanden, enz., zodat ze elk hun eigen bestemming.

Thanks in advance,

MPenney
Old 17e sep 2008, 00:19
Donor Groep

Hi mpenney

Gerust op dat dit een gemakkelijke bediening zonder opnieuw te installeren, maar u moet een aantal voorzorgsmaatregelen.

De eenvoudige oplossing is een externe usb, maar als je wilt interne vervolgens het moeilijkste deel is meestal het manoeuvreren van het nieuwe station op zijn plaats. Sommige gevallen maakt dit makkelijker dan anderen.

Uitgaande van deze schijven IDE, moederborden hebben meestal twee IDE (PATA) aansluitingen en je ziet een riem binnen gaan van de bestaande vaste schijf naar een connector. De cd-rom-station krijgt een ander bandje naar de andere, of ze kunnen een aandeel ongewoon riem.

Als u een andere connector op de band te gaan op de vaste schijf, uw taak is eenvoudiger, anders moet je kopen, een IDE kabel met twee op.

Nu GEVAAR! Er zijn twee manieren om verbinding te maken 2 drives aan een kabel. In een, je trui als een kapitein en een als slaaf. In de andere je trui als kabel selecteert en sluit ze op de juiste connector. Uw bestaande station moet de kapitein, dus veiligste is om jumper die als kapitein, wat het nu is. Instructies zijn gedrukt op de schijf, met configuraties geëtiketteerd MA, SL, CS en verwijst naar een groep van pinnen op het einde. De jumpers zijn kleine kragen die clip op korte en twee pinnen.

Start de pc opnieuw op en zorg ervoor dat het werkt op OK. Stilgelegd.

Nu jumper de andere schijf als slave en sluit deze aan op de andere aansluiting van de IDE kabel. U moet een reserve stekker ook. Als u niet kunt zien, kun je er een kopen voor een Doubler pence. De poiwer aansluitingen zijn meestal zeer stijf aan plug inch

Dat is het eerste deel gedaan! U kunt nu vooruitgang te formatteren en partitioneren.

WAARSCHUWING: Als u niet correct jumper kunt u al uw gegevens kwijt!

http://www.helpwithpcs.com/upgrading...new-hard-drive

Old 17e sep 2008, 15:41
Lid Fractie

Hoe doe ik het partitioneren
Old 17e sep 2008, 15:51
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mpenney View Post
Hoe doe ik het partitioneren
U kunt bepaalde software zoals Partition Magic of Acronis Disk Director, of gebruik een linux distro willen Gparted en branden die op een cd, en dan opstarten van.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 18e sep 2008, 12:50
Lid Fractie

Is er niet een handmatige manier om partitie van de schijf?
Old 18e sep 2008, 14:51
Moderator Groep

Wat bedoel je?

Old 21e sep 2008, 07:14
Donor Groep

Je weet wel, met een schaar!

Is er een bijzondere reden waarom u wilt partitie dan gebruik aparte mappen? U kunt nog steeds kaart stationsaanduidingen naar de mappen.

Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Belangrijkste OS niet herkend na installatie Secundaire OS op een andere harde schijf. tmockingbird Windows besturingssystemen 5 18 apr 2009 03:13
Het installeren van Windows op een laptop met externe harde schijf JOHN1944 Windows besturingssystemen 4 13 feb 2009 18:11
Hulp bij het installeren van een nieuwe harde schijf Broncofans Algemene programmatuurnoot Chat 2 22 nov 2008 14:51
Installeren van een SATA harde schijf eparkes8 Drives & Removable Media 4 8 Jan 2008 00:13
Ps3 extra harde schijf 9kelad PC & Gaming Console 7 31 dec 2007 08:06
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.