![]() |
|
| |||
| |||
| Hello there, Jeg er netop færdig med at oprette min 1. PC, og jeg vil gerne vide, hvordan du installerer den harddisk, Jeg har installeret jeg ind i sagen og tilsluttet den til bundkort, men jeg cant installere noget software, fordi jeg dont have et operativsystem der . Det plejer lad mig installere operativsystemet, fordi det gør ikke tror, der er en harddisk der. hvilken som helst hjælp ville være velkommen tak. |
|
| |||
| |||
| hej for, at du Bundkort bør støtte Sata hdd punkt: Da ingenting er umuligt, du kan installere en Sata hdd på gamle computere P4 & så videre ...! eneste du skal ville være en IDE til SATA kabel Hold op med at PAL Goodluck |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har et diskettedrev, kan du få fat i de SATA drivere fra din mobo disk og læg dem på en diskette. Jeg antager, du forsøger at installere en ikke SP2-versionen af XP ....... vil der være en besked retten i begyndelsen af installationen beder dig om at ramme F6 for at installere tredjeparts drivere se her:
http://pcsupport.about.com/od/operat...llxpnew1_3.htm Hvis du ikke har Diskettedrev eller cannoot krog en op midlertidigt, kan du bruge nlite til slipstream SP2 og din SATA-drivere. Kig her for fri download: http://www.nliteos.com/ Dette giver dig mulighed for at oprette en ny XP installationsdisken, med SP2 og SATA Drivers integreret. Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Sørg SATA er aktiveret i din BIOS, jeg har lavet, at fejl mig selv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tilsluttet den til PSU? : p
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| SATA-harddisk Kopiering | Thunda | Drives & flytbare medier | 3 | 11 November 2009 16:33 |
| Installation Sata DVD-drev med Sata Harddisk Konfigurationer Spørgsmål | P5200 | Drives & flytbare medier | 2 | 3 marts 2009 07:56 |
| Installation af 2x Hard Drives - 1x EIDE & 1x SATA | murph | Drives & flytbare medier | 1 | 27 februar 2009 14:16 |
| Sata Harddisk problemer | twiggs396 | Drives & flytbare medier | 3 | 7 februar 2008 16:16 |
| SATA-harddisk ikke fungerer | Zen2007 | Drives & flytbare medier | 11 | 8 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |