![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg har nettopp ferdig med å bygge min 1ste PC og jeg vil gjerne vite hvordan du installerer harddisken, jeg har installert i inn i saken og koblet den til hovedkortet, men jeg skrånende installere noen programvare fordi jeg ikke har et operativsystem på det . Det wont la meg installere OS fordi det ikke synes det er en harddisk der. alle hjelpe ville være velkommen takk. |
|
| |||
| |||
| hei for at du hovedkortet har støtte for SATA HDD punkt: Siden ingenting er imposible kan du installere en SATA HDD på gamle datamaskiner P4 og så videre ...! eneste du må være en IDE til SATA kabel Hold opp med det pal Goodluck |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du har en Diskettstasjon, kan du ta SATA driverne fra mobo disk og setter dem på en diskett. Jeg antar du prøver å installere en ikke SP2-versjonen av XP ....... det vil være en melding helt i begynnelsen av installasjonen ber deg hit F6 for å installere tredjeparts drivere se her:
http://pcsupport.about.com/od/operat...llxpnew1_3.htm Hvis du ikke har noen Diskettstasjon eller cannoot krok opp midlertidig, kan du bruke nlite å slipstream SP2 og SATA drivere. Ta en titt her for gratis nedlasting: http://www.nliteos.com/ Dette vil tillate deg å lage en ny XP installasjonsdiskett, med SP2 og SATA-drivere integrert. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Sørg SATA er aktivert i BIOS jeg har gjort det feil selv. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kobles den til PSU? : p
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| SATA-harddisk Kopiering | Thunda | Drivere og flyttbare medier | 3 | 11 november 2009 16:33 |
| Installere SATA DVD-stasjon med SATA-harddisk Configurations Spørsmål | P5200 | Drivere og flyttbare medier | 2 | 3 mars 2009 07:56 |
| Installere 2x Harddisker - 1x EIDE & 1x SATA | Murph | Drivere og flyttbare medier | 1 | 27 februar 2009 14:16 |
| SATA Harddisk problemer | twiggs396 | Drivere og flyttbare medier | 3 | 7 februar 2008 16:16 |
| SATA harddisk fungerer ikke | Zen2007 | Drivere og flyttbare medier | 11 | 8 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |