![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Læs post første | |||
| Intern Drive | | 2 | 100,00% |
| Eksterne Drev | | 1 | 50,00% |
| Interne drev og eksterne boliger | | 1 | 50,00% |
| Multiple Choice Poll. Vælgerne: 2. Du må ikke stemme i denne afstemning | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå, jeg håber at få en VelociRaptor-drev til min nye bygge, og et andet drev (formentlig 500GB) til sikkerhedskopiering det op, og eventuelle ekstra data jeg har brug for. Jeg spørger mig selv, hvis det ville være bedre at købe et internt drev, et eksternt drev eller et internt drev og en ekstern bolig? Angiv her, hvorfor du har valgt, hvad du har, og eventuelle anbefalede produkter for at få (eller undgå). Også, hvis du tror, 500GB er forkert, bedes du anbefale en ny størrelse.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interne drev er meget, meget hurtigere, så medmindre du har brug for den bærbare går ind for, at IMO.
| |||
| |||
| ok, så ikke engang med eksterne boliger? og hvad der drev vil du anbefale? |
|
| |||
| |||
| Godt med en ekstern bolig eller ikke det stadig er tilsluttet til pc'en via USB, SATA2 er meget hurtigere. Jeg kan godt lide Samsungs og Western Digital, absolut ikke ville købe noget andet. |
|
| |||
| |||
| ok tak, og hvad så, hvis jeg får en, der er eSATA? er, at lige så hurtigt som SATA2? eller er det langsommere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eSATA er lige så hurtigt som SATA. Hvis du ikke mening at have en ekstern sidde og dit bundkort understøtter det, gå videre og gøre det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ydre / indre harddisk til kontinuerlig brug | blckrob042000 | Drives & flytbare medier | 14 | 3 juni 2009 10:09 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Konvertering af interne harddisk til en ekstern harddisk til genoprette data | condortrans | Drives & flytbare medier | 7 | 11 februar 2009 06:11 |
| Er eksterne hardrives langsommere end indre? | dubs89 | Drives & flytbare medier | 3 | 29th Dec 2007 14:05 |
| Har du brug for hjælp redde 80 gig indre HD | plandr | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 09:19 |
| Thread Tools | |
| |