![]() |
| |||||||
|
| Bekijk Poll Resultaten: Lees de eerste post | |||
| Interne drive | | 2 | 100,00% |
| External Drive | | 1 | 50,00% |
| Interne en Externe Drive huisvesting | | 1 | 50,00% |
| Multiple Choice Poll. Kiezers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ik hoopte te krijgen Velociraptor schijf voor mijn nieuwe bouwen, en een ander station (waarschijnlijk 500GB) voor backups te maken, en eventuele extra gegevens die ik nodig heb. Ik ben me af of het beter zou zijn om een interne schijf, een externe schijf of een interne drive en een externe behuizing? Omschrijf waarom u hebt gekozen wat je hebt, en alle aanbevolen producten te krijgen (of te vermijden). Ook als u denkt dat 500GB verkeerd is, kunt u aanbevelen een nieuw formaat.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interne drives zijn veel, veel sneller, dus tenzij je het nodig hebt draagbare gaan dat de IMO.
| |||
| |||
| ok, dus niet eens met de externe behuizing? en wat zou u aanbevelen rijden? |
|
| |||
| |||
| Wel met een externe behuizing of niet het is nog steeds aangesloten op de pc via USB, SATA2 is veel sneller. Ik hou van Samsung en Western Digital, strikt zou niet kopen iets anders. |
|
| |||
| |||
| ok bedankt, en hoe zit het als ik een dat is eSATA? is dat zo snel als SATA2? of is het langzamer? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eSATA is net zo snel als SATA. Als je het niet erg met een externe vergadering rond en je moederbord ondersteunt, ga je gang en doe dat.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Externe / interne harde schijf voor continu gebruik | blckrob042000 | Drives & Removable Media | 14 | De 3 juni 2009 10:09 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Het omzetten van de interne harde schijf naar een externe harde schijf om gegevens te herstellen | condortrans | Drives & Removable Media | 7 | 11 feb 2009 06:11 |
| Zijn externe hardrives trager dan de interne? | dubs89 | Drives & Removable Media | 3 | 29 dec 2007 14:05 |
| Hulp nodig berging 80 gig interne HD | plandr | Drives & Removable Media | 1 | 27 dec 2007 09:19 |
| Thread Tools | |
| |