![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Les innlegget første | |||
| Internal Drive | | 2 | 100.00% |
| Ekstern stasjon | | 1 | 50,00% |
| Internal Drive og Eksterne boliger | | 1 | 50,00% |
| Multiple Choice Poll. Velgere: 2. Du kan ikke stemme på denne meningsmålingen | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg håper å få en VelociRaptor stasjonen på mitt nye bygge og en annen stasjon (sannsynligvis 500GB) for støtte opp, og eventuelle ekstra data jeg trenger. Jeg lurer på om det ville være bedre å kjøpe en intern stasjon, en ekstern disk eller en intern stasjon og en ekstern bolig? Angi hvorfor du har valgt hva du har, og eventuelle anbefalte produkter å få (eller for å unngå). Også hvis du tror 500GB er feil, kan du anbefale en ny størrelse.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interne stasjoner er mye, mye raskere, så med mindre du trenger den bærbare gå for at IMO.
| |||
| |||
| ok, så ikke engang med eksterne bolig? og hva stasjon ville du anbefale? |
|
| |||
| |||
| Godt med en ekstern bolig eller ikke den fortsatt koblet til PCen via USB, SATA2 er mye raskere. Jeg liker Samsung og Western Digital, strengt ville ikke kjøpe noe annet. |
|
| |||
| |||
| ok takk, og hva med hvis jeg får en som er eSATA? er at så fort som SATA2? eller er det tregere? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eSATA er like raske som SATA. Hvis du ikke tankene å ha en ekstern sitter rundt og hovedkortet støtter det, gå videre og gjøre det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|