![]() |
| |||||||
|
| View Poll Results: Läs efter första | |||
| Intern Drive | | 2 | 100,00% |
| Extern hårddisk | | 1 | 50,00% |
| Intern Drive och yttre hölje | | 1 | 50,00% |
| Multiple Choice Poll. Väljarna: 2. Du kan inte rösta i denna enkät | |||
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jag hoppas få en VelociRaptor satsningen på min nya bygga, och en annan enhet (antagligen 500 GB) för att stödja det, och några extra uppgifter jag behöver. Jag undrar om det vore bättre att köpa en intern enhet, en extern hårddisk eller en intern enhet och ett yttre hölje? Ange varför du har valt vad du har, och alla rekommenderade produkter för att få (eller för att undvika). Även om du tror att 500GB är fel kan du rekommendera en ny storlek.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Interna enheter är mycket, mycket snabbare, så om du inte behöver den bärbara gå för att IMO.
| |||
| |||
| ok, så inte ens med externa bostäder? och vad enheten skulle ni rekommendera? |
|
| |||
| |||
| Bra med ett yttre hölje eller inte det är fortfarande ansluten till datorn via USB, SATA2 är mycket snabbare. Jag tycker Samsung och Western Digital, absolut inte skulle köpa något annat. |
|
| |||
| |||
| ok tack, och vad händer om jag får en som är eSATA? är att så snabbt som SATA2? eller är det långsammare? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eSATA lika snabbt som SATA. Om du inte har något emot att ha en extern sitter runt och ditt moderkort stödjer det, gå vidare och göra det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|