![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har været ude af stand til at indlæse min iPod nano til min laptop. Det er en Fujitsu Siemens bærbar computer, der kører med Windows XP. Vi har fulgt instruktionerne til laod Install Software cd-rom, før du slutter iPod selv. Whenw e blev bedt om at derefter slutte iPod det sagde "USB-enhed ikke anerkendt", og det er ikke indregnet i Enhedshåndtering. Det samme skete, da jeg forsøgte at forbinde den samme iPod-bruger samme installere cd til en anden computer. Vi var i stand til at installere iTunes software, og bruge denne. Er der nogen vide, hvorfor dette sker? Jeg har hørt før, at iPods er ikke kompatible, hvis du har noget andet musik software installeret (vi har dette i form af Windows Media Player), men vi forsøgte rmemoving alle sådanne software og det gjorde ingen forskel. nogen idéer???? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv dette: Først og fremmest gøre en hård reset af din iPod. (Jeg tror, du trykker på og hold spille, og tryk derefter på menuen). Fjern iTunes fuldt. Sørg for, at iPod ikke er sluttet til din lappy og installere iTunes (sørg for sin version 7, hvis du havnt got it downloade den fra internettet). Så, når du bliver bedt om, vedhæfte iPod til lappy. Nogle iPods har problemer med tidligere versioner af iTunes. Også, det hårde nulstille bør tage sig af andre spørgsmål, hvis installerer V7 af iTunes ikke løse det. Hvis dette ikke virker, bedes du sende tilbage og jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe.
|
| |||
| |||
| Tak for dit forslag. Jeg prøvede det, men der sker ingenting i alt på skærmen, hvis jeg trykker på en knap på min iPod. Jeg antager, at batteriet er gået helt ned .... Når den er tilsluttet en computer er en skinmanøvre summende / tikkende støj, som jeg formoder, er batteriet whirring op? Intet vises på skærmen, selvom ,.,,,, |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg havde nøjagtig samme problem på min 1. job her til morgen.
At beskeden "USB-enhed ikke anerkendt" måske ikke er relateret til din iPod, kan det være forbundet med faktisk USB-porte, kan du prøve en anden USB-enhed som et digitalt kamera eller kuglepen drev for at bekræfte sin havnene. I slutningen jeg monteret en USB PCI-kort til at komme uden om det problem, som jeg tror, det vigtigste havne var blot defekt, Enhedshåndtering viste ingen problemer. En USB-PCI-kort er i grunden et add-on-kort, der går inde i din pc for at tilføje flere USB-porte på bagsiden. De er billige (£ 15), og det var billigere end Messing rundt med vinduer i en time og afgiftspraksis min kunde denne sats Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Tak, ja det synes det er USB-kablet, der fulgte med iPod, som er defekt. Jeg triedf det med en ven's kabel og det virker fint nu. Tak for din hjælp! |
|
| |||
| |||
| Blinkin 'Eck, kan ikke tro, jeg glemte det.: D Undskyldninger SW.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |