vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Ipod Nano USB-laitetta ei tunnisteta

Reply

Thread Tools
Old 24 huhtikuu 2007, 06:38
Uusi Jäsen

Olen ollut voinut ladata iPod nano my laptop. Se on Fujitsu Siemens kannettava tietokone, käynnissä Windows XP: ssä.

Olemme seuranneet ohjeita laod Asenna ohjelmisto CD-levyltä, ennen kuin liität iPod itse. Whenw e olivat kehotetaan kytke ipod se sanoi, että "USB-laite ei tunnusteta", ja sitä ei tunnusteta Laitehallinta. Sama toistui, kun yritin kytkeä samaan ipod käyttäen samaa asentaa cd toiseen tietokoneeseen.

Pystyimme asentaa iTunes-ohjelmisto ja käyttää sitä.

Onko kukaan tiedä, miksi näin tapahtuu? Olen kuullut ennen, että iPodit eivät ole yhteensopivia, jos sinulla on muita musiikin ohjelmisto (meillä on tässä muodossa Windows Media Player), mutta olemme yrittäneet rmemoving kaikki ohjelmistot ja se ei ole eroa.
Any ideas??
Old 24 huhtikuu 2007, 08:36
Rahoittajien ryhmän

Kokeile tätä:

Ensinnäkin tehdä vaikea palauttaa iPodin. (I think you pidä pelata, ja paina sitten valikosta).

poistaa itunes täysin.

Varmista, että iPod ei ole kytkettynä lappy ja asentaa itunes (varmista sen versio 7, jos havnt sain sen ladata sen internet).

Sitten, kun kehote, kiinnitä ipod että lappy.

Jotkut iPodeja on ongelmia aiemmissa versioissa itunes. Lisäksi kovan reset tulisi huolehtia muista kysymyksistä, jos asennat V7 iTunes ei ratkaise sitä.

Jos tämä ei toimi, lähetä takaisin ja teen parhaani mukaan auttaa.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 24 huhtikuu 2007, 08:44
Uusi Jäsen

Kiitos ehdotuksestasi. Olen kokeillut sitä, mutta mitään ei tapahdu lainkaan näyttöä, jos i paina mitään painiketta minun ipod. Oletan, että akku on mennyt niin alas .... Kun se on kytketty tietokone tekee valeisku pörinä / rasti melu, josta oletan, että on akku whirring ylös? Mitään ei näy ruudulla, vaikka ,.,,,,
Old 24 huhtikuu 2007, 09:03
Administrator Group

Minulla oli sama ongelma minun 1. työpaikkaa tänä aamuna.

Tämä viesti "USB-laite ei tunnusteta" voi ei liity iPod, se saattaa olla yhteydessä todella USB-porttia, kokeile toista USB-laite, kuten digitaalisen kameran tai kynän ajaa vahvistaa satamissa.

In the end I varustettu USB-PCI-kortti kiertää ongelman sillä mielestäni tärkeimmät satamat olivat vain viallinen, laite johtaja osoitti, ei ongelmia.

USB-PCI-kortti on pohjimmiltaan add-on-kortin, joka menee sisälle tietokoneen lisätä USB-portit takana.

Ne ovat halpoja (£ 15) ja se oli halvempaa kuin Messing ympäriinsä ikkunat tunnissa ja lataus minun asiakas että korko

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 huhtikuu 2007, 09:08
Uusi Jäsen

Kiitos, kyllä näyttää siltä, se on USB-kaapeli mukana tulleesta ipod että on viallinen. I triedf sen ystäväsi kaapelin ja se toimii sakko nyt. Thanks for your help!
Old 24 huhtikuu 2007, 15:40
Rahoittajien ryhmän

Blinkin "Eck, ei voi uskoa, kaipasin sitä.: D

Pahoittelut SW.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.