mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Ipod Nano USB-apparaat wordt niet herkend

Reply

Thread Tools
Old 24 apr 2007, 06:38
Nieuw Lid Fractie

Ik heb geen last van mijn ipod nano op mijn laptop. Het is een Fujitsu Siemens laptop, draait met Windows XP.

Wij volgen de instructies voor het installeren laod Software CD-ROM voor het aansluiten van de iPod zelf. Whenw e waren gevraagd om vervolgens sluit u de iPod zij zei: "USB-apparaat niet erkend", en het is niet verantwoord in Apparaatbeheer. Hetzelfde gebeurde toen ik probeerde aan te sluiten op dezelfde ipod met dezelfde installatie CD naar een andere computer.

We konden de iTunes-software installeren en gebruiken.

Weet iemand waarom dit gebeurt? Ik heb gehoord dat iPods zijn niet compatibel als u nog andere muzieksoftware geïnstalleerd (we hebben dit in de vorm van Windows Media Player), maar we hebben geprobeerd rmemoving al deze software en het maakte geen verschil.
Any ideas??
Old 24 apr 2007, 08:36
Donor Groep

Probeer dit:

Ten eerste kan een harde reset van je iPod. (Ik denk dat je houd spelen, druk op menu).

verwijderen itunes volledig.

Zorg ervoor dat de iPod niet is aangesloten op uw lappy en installeer iTunes (zorg ervoor dat de versie 7, als je havnt heb het downloaden van het internet).

Dan, wanneer wordt gevraagd, sluit de iPod aan op de lappy.

Sommige iPods zijn problemen met eerdere versies van iTunes. Ook de harde reset moeten zorg dragen voor alle andere zaken als het installeren van iTunes V7 niet oplossen.

Als dit niet werkt, neem dan achteraf terug en ik zal mijn best doen om te helpen.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 24 apr 2007, 08:44
Nieuw Lid Fractie

Bedankt voor uw suggestie. Ik probeerde het, maar er gebeurt niets op alle op het scherm als ik op een knop drukt op mijn ipod. Ik neem aan dat de batterij is gegaan recht omlaag .... Wanneer het is aangesloten op een computer is, maakt een schijnbeweging zoemende / tikkende geluid, waarvan ik aanneem is de batterij whirring up? Niets weergegeven op het scherm al ,.,,,,
Old 24 apr 2007, 09:03
Administrator Group

Ik had precies hetzelfde probleem op mijn 1e baan vanmorgen.

Dat bericht "USB-apparaat niet herkend" kan geen betrekking hebben op uw iPod, kan worden gerelateerd aan de actuall USB-poorten, probeer dan een andere USB-apparaten zoals een digitale camera of pen drive te bevestigen zijn de havens.

Op het einde ik voorzien van een USB PCI-kaart te krijgen rond het probleem zoals ik denk dat de belangrijkste havens zijn slechts gebrekkige, Device Manager vertoont geen problemen.

Een USB PCI-kaart is in feite een add-on kaart die gaat in je pc om meer USB-poorten aan de achterkant.

Ze zijn goedkoop (€ 15) en het was goedkoper dan Messing rond met vensters voor een uur en het opladen van mijn klant die koers

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 24 apr 2007, 09:08
Nieuw Lid Fractie

Dank u wel, ja het schijnt is de USB-kabel die bij de iPod die is defect. Ik triedf met een vriend van de kabel en het werkt prima nu. Bedankt voor je hulp!
Old 24 apr 2007, 15:40
Donor Groep

Blinkin 'Eck, kan niet geloven dat ik dat gemist.: D

Excuses SW.

-Kanoakavirus
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.