En lil hjælp behov. Right ... Jeg er her, fordi jeg har en pc jeg købte for £ 75 fra en fyr i Canterbury. Pc'en har fungeret fint, selv om en smule langsomt. Nu er mit problem er den kom med et cd-drev, der fungerede perfekt. Det kom også med et dvd-drev, der virker .... slet ikke. Jeg prøver at forbinde det, skal du gå til at starte op, og det kommer tilbage med Primary Slave: ATAPI uforenelige. Searched for denne fejl, siger måske stik, som jeg kontrolleres, eller BIOS er ikke gjort ordentligt. Så jeg gå ind i BIOS, ændre Primary Slave til Auto indstillingen. Gem og afslut ... nu står der "Primary Slave: HDD error". Så det forsøger at starte op og gør noget. Så jeg går tilbage i BIOS, ændre Primary Slave til Bruger indstilling, genstarte og det gør det samme. Nu er jeg nær afslutningen af min Bindslet. Jeg har ikke meget tålmodighed tilbage, og jeg er alvorligt frustrerede, at jeg ikke kan løse dette. Er der nogen har en idé om, hvordan man kan løse dette, før min computer bliver en belastning af metal i skraldespanden?
Som for at lyde en smule ... overblik. Jeg er ikke ensbetydende med at være. Så undskylder alle. |