![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Right ... Olen täällä, koska minulla on PC olen ostanut £ 75 alkaen kaveri Canterbury. PC on toimii hyvin, joskin hieman hidasta. Nyt minun ongelmani on siinä mukana CD-asema, joka toimi täydellisesti. Se on myös mukana DVD-asema, joka toimii .... lainkaan. Yritän yhdistää se, mene käynnistyä ja se tulee takaisin Primary Slave: ATAPI sovellu. Etsitty että virhe, sanoo ehkä liittimet, jotka olen tarkistanut, tai BIOS ei ole tehty kunnolla. Joten menen BIOS, muuttaa Primary Slave Auto asetus. Tallenna ja poistu ... nyt se sanoo "Primary Slave: HDD error". Sitten se yrittää käynnistää ja ei mitään. Joten menen takaisin BIOS, muuttaa Primary Slave to User asettaminen, uudelleen ja se sama. Nyt olen lähellä loppua minun lieassa. Minulla ei ole paljon kärsivällisyyttä jäljellä ja olen erittäin turhautunut, että en pysty ratkaisemaan tätä. Onko kellään mitään käsitystä siitä, miten voidaan selvittää tämän asian ennen minun tietokone tulee kuormitus metallia roskakoriin? Mitä kuulostaa hieman ... käskevä. En tarkoita olla. Joten anteeksi kaikille. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye teidän puserot r asettaa vääriin Rong ovat ne kaikki ide asemia?
| |||
| |||
| Sain sen LAJITTELE ... se oli niin yksinkertaista se on typerää. DVD-asema oli asetettu Master, ei orja. Se oli ristiriidassa Hard Drive. Kiitos avusta anyways! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha sen erittäin ärsyttävää, kun vastaus on oikeus teidän nenä
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Apua tarvitaan | teenee23 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 30 Dec 2008 13:34 |
| Hei kaikki, apua tarvitaan | robk89 | Rautatavaran Chat | 14 | 21. marraskuu 2007 10:53 |
| Apua tarvitaan | aeroken1 | Rautatavaran Chat | 8 | 22. Aug 2007 06:42 |
| Apua tarvitaan | doomjeffs | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 12th Aug 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |