A lil hulp nodig. Right ... Ik ben hier omdat ik een PC kocht ik voor 75 pond van een kerel in Canterbury. De PC werkt prima, hoewel een beetje traag. Nu, mijn probleem is het kwam met een cd-station dat werkte perfect. Het kwam ook met een dvd-station dat werkt .... helemaal niet. Ik probeer het dan, ga naar opstarten en het komt terug met Primary Slave: ATAPI onverenigbaar. Gezocht voor die fout, zegt misschien connectoren, die ik gecontroleerd, of BIOS is niet goed gedaan. Dus ik ga in het BIOS wijzigen Primary Slave to Auto instelling. Opslaan en sluiten ... nu zegt "Primary Slave: HDD error". Dan probeert op te starten en doet niets. Dus ik ga terug in de BIOS wijzigen Primary Slave to User instelling, opnieuw opstarten en hij doet hetzelfde. Nu ben ik aan het eind van mijn Latijn. Ik heb niet veel geduld meer en ik ben serieus gefrustreerd dat ik niet kan dit op te lossen. Heeft iemand enig idee hoe dit uitzoeken voor mijn computer wordt een belasting van metaal in de bak?
Als klankbord voor een beetje ... commandant. Ik bedoel niet te zijn. Dus excuses iedereen. |