![]() |
|
| |||
| |||
| Right ... Jeg er her fordi jeg har en PC jeg kjøpte for £ 75 fra en kar i Canterbury. PC har jobbet bra, men litt treg. Nå er mitt problem det fulgte med en CD-stasjon som fungerte perfekt. Den kom også med en DVD-stasjon som fungerer .... ikke i det hele tatt. Jeg prøver å koble den, gå til støvel opp og det kommer tilbake med Primary Slave: ATAPI inkompatible. Søkte etter at feilen, sier kanskje kontakter, som jeg sjekket, eller BIOS ikke er gjort skikkelig. Så jeg går inn i BIOS, endre Primary slave Auto innstilling. Lagre og avslutt ... nå det står "Primary Slave: HDD feil". Så prøver å starte opp, og gjør ingenting. Så jeg går tilbake i BIOS, endre Primary Slave til Bruker innstilling, hvile og det gjør det samme. Nå er jeg nær slutten av tjore min. Jeg har ikke mye tålmodighet igjen og jeg er seriøst frustrert at jeg ikke kan løse dette. Does noen ha alle begrep hvor å sortere dette ut før maskinen min blir en belastning av metall i bin? Som for å høres litt ... sjef. Jeg kan ikke si å være. Så unnskyldninger alle. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mabye din jumpers r satt feil rong er de alle IDE disker?
| |||
| |||
| Jeg har det sortert ... det var så enkelt er det dumt. DVD-stasjonen ble angitt som Master, ikke Slave. Det var i konflikt med harddisk. Takk for hjelpen anyways! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| haha sin svært irriterende når svaret er rett under nesen
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp trengs | teenee23 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 30 desember 2008 13:34 |
| Hei alle, hjelp trengs | robk89 | General Hardware Chat | 14 | 21 nov 2007 10:53 |
| Hjelp trengs | aeroken1 | General Hardware Chat | 8 | 22 august 2007 06:42 |
| Hjelp trengs | doomjeffs | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 2 | 12 august 2007 04:37 |
| Thread Tools | |
| |