![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Min harddisk synes at være på sit sidste ben og jeg tror, det kunne være årsag nogle dårlige forbrændinger, når jeg en sikkerhedskopi af min DVD's. Så jeg vil prøve at bruge en 8 GB flash-drev til at gemme disken billeder under brænder for at se, om jeg får bedre resultater. Der er et bundt af Samsung, Sandisc og Kingston memory sticks på ebay i $ 20-30 række, og jeg ønsker blot at få nogle råd, som drev til at plukke. Jeg tror for mit formål læse / Wright hastigheder er af afgørende betydning, men annoncerne ikke tendens til at liste specifik information om hastigheder, hvilket gør mig mistænkelig for kvaliteten af de drev. Af en eller anden grund bedømmelser af flash-drev er svære at finde, så eventuelle råd ville være meget værdsat! Vedlæg specifik information om drev, såsom model navne / numre osv. Tak, cej |
|
| |||
| |||
| og med alle flash-medier skrivebeskyttelsestappen hastigheder vil altid være langsom, men den læste hastigheder er ok, men ikke det samme som en ekstern flash-drev eller disk. det probally dosent sige hastigheder, fordi de varierer mellem forskellige computere, også en stor mængde små filer vil tage længere tid at overføre end en stor en. så længe det står "USB 2.0 'får du en nogenlunde anstændig hastighed men du cant forvente at skrive 8GB af data hurtigt. |