mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Zoekt u de juiste flash drive

Reply

Thread Tools
Old 4 feb 2008, 10:21
Lid Fractie

Default Zoekt u de juiste flash drive

Hi all,

Mijn harde schijf lijkt op haar laatste benen en ik denk dat het zou kunnen worden veroorzaakt enkele slechte brandwonden als ik een back-up van mijn DVD's. Dus ik wil het proberen met behulp van een 8-GB flash-schijf voor het opslaan van de beelden tijdens de schijf brandt om te kijken of ik betere resultaten. Er zijn een heleboel van Samsung, Sandisc en Kingston memory sticks op eBay in de $ 20-30 bereik en ik wilde nog wat advies en op welke drive te kiezen. Ik denk dat voor mijn doeleinden lees / Wright snelheden zijn van de essentie, maar de advertenties vaak niet naar de lijst van specifieke informatie over snelheden, dat maakt mij verdachte van de kwaliteit van de stations. Om een of andere reden beoordelingen van flash drives zijn moeilijk te vinden, dus een advies zou worden zeer gewaardeerd! Vermeld ook specifieke informatie over de stations, zoals model namen / nummers, enz.

Bedankt,
cej
Old 4 februari 2008, 10:38
Donor Groep

Default Zoekt u de juiste flash drive

evenals met alle flash media de schrijf snelheden zal altijd traag, maar de leessnelheden zijn ok, maar niet hetzelfde als een externe schijf of flash-schijf. het probally dosent zeggen omdat ze de snelheden variëren tussen de verschillende computers, ook een grote hoeveelheid kleine bestanden zal het langer duren om dan een grote.

zolang hij zegt 'USB 2.0' krijg je een vrij behoorlijke snelheid maar u cant verwachten te schrijven 8GB van gegevens snel.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Xbox 360 - Flash Drive geektrainer PC & Gaming Console 1 22 jul 2008 10:31
Flash Drive Tut Alsjeblieft? KanoakaVirus Drives & Removable Media 9 22 apr 2008 15:43
Flash-schijf? cheesewheels99 Drives & Removable Media 6 De 1 februari 2008 23:55
8GB flash drive-only $ 30! cheesepuff Drives & Removable Media 3 26 Jan 2008 00:20
Flash Drive nvineyard Drives & Removable Media 3 23 aug 2007 05:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.