![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, Min harddisk synes å være på sin siste beina og jeg tror det kan være årsaken dårlige brannsår når jeg sikkerhetskopiere mine DVD's. Så jeg vil prøve å bruke en 8GB flashdisk til store platen bilder under brenner for å se om jeg får bedre resultater. Det er en haug med Samsung, Sandisc og Kingston minnebrikker på ebay i $ 20-30 rekkevidde, og jeg ønsket å få noen råd om hvilken stasjon for å plukke. Jeg tror for mitt formål lese / Wright hastigheter er essensen, men annonsene pleier ikke å liste spesifikk informasjon om hastigheter som gjør meg mistenksom av kvaliteten på stasjoner. Annen grunn vurderinger av flash-stasjoner Det er vanskelig å finne, så noen råd ville gjerne tilbakemelding! Ta med spesifikk informasjon om stasjoner som modell navn / nummer, etc. Takk, cej |
|
| |||
| |||
| vel som med all flash media skrivehastigheten hastigheter vil allways være sakte men les hastigheter er ok, men ikke det samme som en ekstern flashdisk eller disk. det probally dosent si hastigheter fordi de varierer mellom ulike datamaskiner, også store mengder små filer vil ta lengre tid å overføre enn en stor en. så lenge det står "USB 2.0" får du en ganske anstendig fart men du skrånende forvente å skrive 8GB av data raskt. |