mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Letar du efter rätt flashenhet

Reply

Thread Tools
Old 4 februari 2008, 10:21
Ledamot Gruppen

Hej alla,

Min hårddisk verkar vara på sina sista andetag, och jag tror att det kan orsaka en del dåliga brännskador när jag säkerhetskopiera mina DVD's. Jag vill prova att använda en 8GB flash-enhet för att lagra skivan bilder under brinner för att se om jag får bättre resultat. Det finns ett gäng Samsung, Sandisc och Kingston-minnen på ebay i $ 20-30 sortiment och jag ville bara få lite råd om vilken enhet för att plocka. Jag tror för min syften läs-Wright hastigheter är det väsentliga, men annonserna tenderar att inte lista särskild information om hastighet, vilket gör mig misstänksam mot kvaliteten på de enheter. Av någon anledning recensioner flash drives är svårt att hitta, så några råd skulle vara mycket uppskattat! Ange särskild information om enheter, såsom modell namn / nummer, etc.

Tack,
CEJ
Old 4 februari 2008, 10:38
Givargruppen

och med alla Flash Media skrivskyddsfliken hastigheter kommer alltid vara långsam men läs hastigheter är ok men inte samma sak som en extern flashenhet eller hårddisk. Det probally dosent säga hastigheter eftersom de varierar mellan olika datorer, även en stor mängd små filer tar längre tid att överföra än en stor en.

så länge som det står "USB 2.0" så får du en ganska anständig hastighet men du skränande räknar med att skriva 8GB data snabbt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.