![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| En voi näyttää pääsy minun 320 GB SATA WD asemaan. Se ei kuitenkaan näy Explorer alustamaton ajaa myös Levyn hallinta. Jos yritän käyttää sitä se kysyy, jos haluan muodossa asemasta (En tietenkään). Ei ollut osiot tässä asemaan. C-asema toimii täysin kunnossa. Mitä teen?!? Yritin TESTDISK mutta en ole varma, mistä olen vialla. Minulla oli mahdollisuus nähdä kaikki tiedostot jälkeen "syvempää haku". Ole hyvä ja auta. > > Mainboard: Intel D865GBF > Chipset: Intel i865G > Prosessori: Intel Pentium 4 @ 2400 MHz > Fysikaaliset Muisti: 1024 MB (1 x 1024 DDR-SDRAM) > Video Card: NVIDIA GeForce FX 5200 > Hard Disk: ST380011A (80 Gt) > Hard Disk: WDC (320 Gt) > DVD-ROM Drive: JGR RGXAV0LYB SCSI CDRom Device > Monitor Type: Philips PHILIPS 107X4 - 17 tuumaa > Network Card: Broadcom Corp BCM4309 802.11a/b/g > Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3 > DirectX: Version 9.0c |
|
| |||
| |||
| Boot mistä tahansa Windows XP: n CD ja mene korjaus vaihtoehto on yrittää Fdisk komentoa tämä komento opastaa sinua muuhun prosessiin. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tämä sisäinen tai ulkoinen asema?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fdisk vain huolehdittava siitä, niin 100% menettää kaiken. Ei paljon neuvoja.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Satunnaisesti Lost Kiintolevy | Running_on_empty | Drives & Removable Media | 8 | 16 lokakuu 2009 10:53 |
| Excel 2007 muuntaminen - menetetyt tiedot | Brandon8504 | Office Suites & Applications | 0 | 30. toukokuuta 2009 01:23 |
| Uusi 1TB Data Drive, kaikki kohdentamattomat | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Drives & Removable Media | 2 | 19th Apr 2009 03:55 |
| Takaisin menetetyt tiedot | Opila | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 30 Jan 2008 23:45 |
| LOST DATA | penguin92 | General Software Chat | 7 | 22. Jan 2008 12:02 |
| Thread Tools | |
| |