![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ik kan geen toegang tot mijn WD 320 GB SATA schijf. Wat echter ontbreekt, is weergegeven in Explorer als een ongeformatteerde drive ook in Schijfbeheer. Als ik het probeer te openen vraagt of ik wil formatteren van de schijf (ik niet natuurlijk).
Er waren geen partities op deze schijf. Station C werkt perfect in orde. Wat moet ik doen?? Ik probeerde TESTDISK maar ik ben niet zeker weet waar ik ga verkeerd. Ik was in staat om te zien al mijn bestanden na een 'diepere zoeken'. Please help. > > Mainboard: Intel D865GBF > Chipset: Intel i865G > Processor: Intel Pentium 4 @ 2400 MHz > Physical Memory: 1024 MB (1 x 1024 DDR-SDRAM) > Videokaart: NVIDIA GeForce FX 5200 > Harde Schijf: ST380011A (80 GB) > Harde Schijf: WDC (320 GB) > DVD-Rom Drive: JGR RGXAV0LYB SCSI apparaat > Monitor Type: Philips Philips 107X4 - 17 inch > Network Card: Broadcom Corp BCM4309 802.11a/b/g > Operating System: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3 > DirectX: Versie 9.0c |
|
|
|||
|
|||
|
Opstarten van een van de Windows XP-cd en ga naar de reparatie optie, daar proberen FDISK commando deze opdracht zal u voor de rest van het proces.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Is dit een interne of externe schijf?
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
FDISK zal net verdeling, dus zal 100% verliest alles. Niet geweldig advies.