![]() |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte komma åt min 320 GB SATA WD-enheten. Men det visar i Explorer som ett oformaterat köra även i Diskhantering. Om jag försöker komma åt det man frågar om jag vill formatera enheten (jag inte självklart). Det fanns inga partitioner i denna enhet. Drive C fungerar helt bra. Vad ska jag göra?!? Jag försökte TESTDISK men jag är inte säker på var jag går fel. Jag kunde se alla mina filer efter en "fördjupad sökning". Please help. > > Moderkort: Intel D865GBF > Chipset: Intel i865G > Processor: Intel Pentium 4 @ 2400 MHz > Physical Memory: 1024 MB (1 x 1024 DDR-SDRAM) > Video Card: NVIDIA GeForce FX 5200 > Hårddisk: ST380011A (80 GB) > Hårddisk: WDC (320 GB) > DVD-ROM-enhet: jgr RGXAV0LYB SCSI cdrom Anordning > Monitor Type: Philips Philips 107X4 - 17 inches > Network Card: Broadcom Corp BCM4309 802.11a/b/g > Operativsystem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3 > DirectX: Version 9.0c |
|
| |||
| |||
| Boot från någon av Windows XP-skivan och gå till reparation alternativ finns försöka FDISK kommando här kommandot kommer att guida dig för resten av processen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är det en intern eller extern hårddisk?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| FDISK bara ut det, så kommer 100% förlora allting. Inte bra råd.