vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Lost tilaa HDD

Reply

Thread Tools
Old 25 Sep 2008, 11:10
Uusi Jäsen

Default Lost tilaa HDD

Olen Windows XP Home Edition, jossa on 250 Gt: n kovalevy ... mutta jokin aika sitten tein osio tämän kovalevy +-68gb ja siitä lähtien olen menettänyt lähes 100gb ... kun yritän tehdä toinen osio se osoittaa vain noin 70gb tilaa tehdä osion sisään ... missä muualla my space?
Old 28 Sep 2008, 13:04
Rahoittajien ryhmän

Default Lost tilaa HDD

Sen todennäköisesti kohdentamattomista.
Napsauta hiiren kakkospainikkeella Oma tietokone ja mene hallinta> Tallennus> Levynhallinta

Yleensä alkuun yhden (Disk 0) on mitä haluat (Jos sen ensisijainen Drive), mutta joko tapa it'll olla itsestään selvää, kun tarkastelee sitä.

Palkki kulkee vaakatasossa ja se on jaettu vertikaalisesti osoittavat osioihin. Sinun standardi on tärkein segmentti, joka EISA Configuration ja Databurst, jos jakaminen uudelleen manuaalisesti että segmentin myös paikalle.

Kaikki muu saattaa olla sitä mitä olet jälkeen Voin olla väärässä, mutta olen melko varma, U / A-tila on merkitty "Un-Osuus" siten, että autamme;)
Old 29th Sep 2008, 10:52
Uusi Jäsen

Default Lost tilaa HDD

Se osoittaa, minun kiintolevy on vain 128gb ja vain lisätä enintään 128 ei isompi
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Help Me Elpyä Eksynyt kiintolevytilaa! Ostehapz Rautatavaran Chat 3 24 syyskuu 2009 10:26
HDD: lle Punaisen Zone - Siivous tilaa pest79456 Windows-käyttöjärjestelmät 6 22. toukokuuta 2009 21:40
Space otettu ilman mitään syytä? don87 Windows-käyttöjärjestelmät 11 26th Feb 2009 19:22
Vitually menetti puoli HDD space NeuroDrive Drives & Removable Media 2 3. Feb 2009 15:49
Tilaa 100% loppuun? Rob8UrChips Drives & Removable Media 4 30 Jan 2008 10:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.