![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben het uitvoeren van Windows XP Home Edition met een 250GB harde schijf ... maar een tijdje geleden maakte ik een partitie op de harde schijf van +-68gb en sindsdien heb ik verloor bijna 100GB ... Wanneer ik probeer om een andere partitie zij toont alleen over 70gb ruimte om de partitie inch ... waar is de rest van mijn ruimte? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zijn waarschijnlijk niet toegewezen. Klik met de rechtermuisknop op Deze computer en ga naar Manage> Opslag> Schijfbeheer Meestal boven een (Disk 0) is wat je wilt (Als het je primaire Drive), maar een manier waarop ze zullen worden duidelijk als je het bekijkt. De bar loopt horizontaal en verticaal wordt gesplitst weergegeven partities. Uw standaard is het belangrijkste segment, een EISA-configuratie, en een Databurst, als je het opnieuw gepartitioneerd handmatig dat segment zal ook opdagen. Iets anders zou kunnen zijn wat je na, ik kan verkeerd maar ik ben vrij zeker dat U / Een ruimte is gemarkeerd "Un-Toegerekende" zodat je helpen;)
|
| |||
| |||
| Het toont aan mijn harde schijf is slechts 128gb en zal alleen maar tot de 128 niet groter |