mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Lost plass på HDD

Reply

Thread Tools
Old 25. sep 2008, 11:10
New Member Group

Jeg kjører Windows XP Home Edition med 250 GB harddisk ... men en stund siden jeg laget en partisjon på harddisken til +-68gb og siden da har jeg mistet nesten 100GB ... når jeg prøver å gjøre en annen partisjon det viser bare ca 70gb plass å gjøre partisjonen i. ... hvor er resten av min plass?
Old 28th September 2008, 13:04
Donor Group

Dens sannsynligvis ledig.
Høyreklikk Min datamaskin og gå til Administrer> Lagring> Diskbehandling

Vanligvis toppen ett (Disk 0) er hva du vil (hvis det primære Drive), men uansett vil det være tydelig når du ser på det.

Baren vil løpe horisontalt og er delt vertikalt viser partisjoner. Standard er hovedårsaken linjestykke, en EISA-konfigurasjon, og en Databurst hvis du partisjonert den på nytt manuelt segmentet vil også vises.

Alt annet kan være det du er på jakt etter, jeg kan være galt, men jeg er ganske sikker U / A space er merket "Un-Avsatt" slik at du hjelper;)
Old 29th September 2008, 10:52
New Member Group

Det viser min harddisk er kun 128gb og vil bare legge opp til 128 ingen større
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.