mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Lost utrymme på hårddisken

Reply

Thread Tools
Old 25 Sep 2008, 11:10
New Member Group

Default Lost utrymme på hårddisken

Jag använder Windows XP Home Edition med en 250GB hårddisk ... men för ett tag sedan jag gjorde en partition på denna hårddisk i +-68gb och sedan dess har jag förlorat nästan 100GB ... när jag försöker göra en ny partition det visar endast ca 70gb utrymme att göra partitionen i. ... Var är resten av mitt utrymme?
Old 28 Sep 2008, 13:04
Givargruppen

Dess förmodligen ofördelade.
Högerklicka på Den här datorn och gå till Hantera> Lagring> Diskhantering

Vanligtvis början en (Disk 0) är vad du vill (Om dess din primära Drive), men antingen så det blir uppenbart när man ser på saken.

Baren kommer att löpa horisontellt och delas vertikalt visar partitioner. Din standard är det viktigaste segmentet, en EISA konfiguration och en Databurst Om du partitioneras igen manuellt detta segment kommer även att visa upp.

Allt annat kan vara vad du är ute efter, jag kan ha fel men jag är ganska säker på U / A utrymmet är märkt "Un-Fördelad" så att du hjälpa till;)
Old 29 Sep 2008, 10:52
New Member Group

Det visar min hårddisk är bara 128gb och kommer endast att lägga upp till 128 som inte är större
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Help Me Återvinna Förlorad hårddiskutrymme! Ostehapz General Hardware Chat 3 24 september 2009 10:26
HDD i Red Zone - Städning rymden pest79456 Windows-operativsystem 6 22 maj 2009 21:40
Space tagits upp utan anledning? don87 Windows-operativsystem 11 26 februari 2009 19:22
Vitually förlorat hälften av HDD space NeuroDrive Drives & Removable Media 2 3 februari 2009 15:49
Plats för 100% Slutförande? Rob8UrChips Drives & Removable Media 4 30 januari 2008 10:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.