![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Menin ulos työn tänään kopioida ohjelmaa minun USB-muistin ja se on hienoa, mutta kun menin takaisin toimistoon kertoa kollegoilleni kopioi se on pc se tapa kopioida se päätyy virhe, mutta en voi mennä kansioon olen kopioinut ja voin tarkastella kaikkia tiedostoja ja kansioita, kukaan voi auttaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa Et ole kopioitu oikein tiedostot kopiointi vain ohjelmien tiedoston sisällön tapa asentaa sen muilla tietokoneilla mikä ohjelma se on?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| se ei ole ohjelmaa sen kansion tiedostot |
|
| |||
| |||
| Se näyttää kansion tiedostot ovat vioittuneet. Jos ne on asennettu, että tietokoneeseen sinun täytyy asentaa kaikkiin muihin tietokoneisiin voit asettaa tiedostot siellä. Mrdaveyk olet oikeassa. Jos olet vain laittaa tietokoneen tiedostoja se isnt asennettu. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| USB Stick onnettomuus ... help please? | damineoneill | Drives & Removable Media | 2 | 4. marraskuu 2008 06:43 |
| Minulla on Bad RAM kiinni ... mutta kuinka voin kertoa, mitä 4 se on? | cheesepuff | CPUs, Emolevyt & RAM | 10 | 12th Jun 2008 19:45 |
| Digital TV USB Stick | dfr200764 | Rautatavaran Chat | 4 | 12th Feb 2008 15:02 |
| Virheellinen kiinni RAM-muistia | dannyriches | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 15. Joulukuu 2007 10:23 |
| Uusi Memory Stick! | kooga | Drives & Removable Media | 4 | 29th Aug 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |