![]() |
|
| |||
| |||
| Jag gick ut på ett jobb idag för att kopiera ett program på min USB-minne och det gjorde det bra men när jag gick tillbaka till kontoret för att låta mina kollegor kopiera det på datorn där det brukar kopiera den kommer med ett fel, men jag kan gå till den mapp jag kopierat och jag kan se alla filer och mappar, kan någon hjälpa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| låter som du inte har kopierat rätt filer kopierar bara program filen installera innehåll wont det på andra datorer vilket program är det?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| dess inte ett program dess en mapp med filer i |
|
| |||
| |||
| Det ser ut filerna i mappen är skadade. Om de har installerats på datorn måste du installera dem på alla andra datorer du lägga filerna där. Mrdaveyk ni har rätt. Om du bara filerna på datorn då isnt installerat. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| USB Stick olycka ... hjälp tack? | damineoneill | Drives & Removable Media | 2 | 4 november 2008 06:43 |
| Jag har en Bad RAM-minne ... men hur vet jag vilken av de 4 är det? | cheesepuff | Processorer, moderkort & RAM | 10 | 12 juni 2008 19:45 |
| Digital-TV USB Stick | dfr200764 | General Hardware Chat | 4 | 12 februari 2008 15:02 |
| Felaktig stick RAM | dannyriches | Processorer, moderkort & RAM | 9 | 15 december 2007 10:23 |
| Nya Memory Stick! | kooga | Drives & Removable Media | 4 | 29 august 2007 15:49 |
| Thread Tools | |
| |