![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har lige fået et 2GB hukommelseskort og jeg dont kende satte den gamle, der plejede at være i min PSP var kan jeg sige det?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| gjorde hverken kort komme med en sag?
| |||
| |||
| ikke den ene var aready i min PSP, og den anden en bare kom gerne plast |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du ønsker at bare gemme den et sted? Hvis ja, hvorfor ikke bare sætte den i kassen til PSP? Det er flash så det er ikke let beskadiget.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ikke. Slukket. Emne.
| |||
| |||
| ok jeg vil gøre, at |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| P4 CPU, vid-kort, TV tunner kortet og hukommelse til salg / handel | tardster | CJ Brugt Marketplace | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| HDMI 1080p Media Player (Memory Card / USB Flash Drive / USB Portable HD) | Maxxbay | General Hardware Chat | 3 | 29th Apr 2009 09:05 |
| Rapporteret Memory Er Ikke Match Beløb af Installed Memory | weedan_ash | CPU, bundkort og RAM | 3 | 13 januar 2009 17:18 |
| Digitalkameraet hukommelseskort spørgsmål? | kunstigt sød | Digital Imaging & Printere | 2 | 21. nov 2008 07:22 |
| Hukommelseskort | tinkerbell | General Software Chat | 10 | 6. feb 2008 05:01 |
| Thread Tools | |
| |