![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb een 2GB geheugenkaart en i dont know waren om de oude die gebruikt worden in mijn psp werden Kan ik het?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| noch kaart geleverd met een zaak?
| |||
| |||
| nee het is een aready in mijn PSP en de andere kwam in een net zoals plastic |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u willen gewoon ergens opslaan? Zo ja, waarom niet gewoon in het vak voor de psp? Het is flash dus het is niet gemakkelijk beschadigd.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Niet. Uit. Onderwerp.
| |||
| |||
| ok ik zal dat doen |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| P4 processor, vid kaart, TV tunner kaart en geheugen voor de verkoop / handel | tardster | CJ Gebruikt Marktplaats | 6 | 9 september 2009 12:33 |
| HDMI 1080p Media Player (Memory Card / USB Flash Drive / USB Portable HD) | Maxxbay | Algemeen Hardware Chat | 3 | 29 apr 2009 09:05 |
| Gerapporteerd geheugen komt niet overeen met de hoeveelheid geïnstalleerd geheugen | weedan_ash | CPUs, Moederborden & RAM | 3 | 13 Jan 2009 17:18 |
| Digitale camera geheugenkaart vraag? | kunstmatig zoete | Digital Imaging & Printers | 2 | 21 nov 2008 07:22 |
| Geheugenkaart | Tinkerbell | Algemene programmatuurnoot Chat | 10 | De 6 februari 2008 05:01 |
| Thread Tools | |
| |